iSimen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 "Dersom noen skulle ønske å ikke være med på all moroa kan dere mandag hente lapper i vestibylen som fritar dere fra aktivitetene" På infosiden til en temadag skolen skal ha. Hvis man ikke har dette blir man "straffet". Hater sånne arrangementer. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er for tiden sur fordi de sure IT-folkene på skolen var slemme og arrogante, og nå har handicappet pcen min. Greit nok at de sikkert har en fettkjedelig jobb, siden alle bare har problemer som for dem er easy-peasy, men de trenger vel ikke å være så forbanna nederlatende? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er for tiden sur fordi de sure IT-folkene på skolen var slemme og arrogante, og nå har handicappet pcen min. Greit nok at de sikkert har en fettkjedelig jobb, siden alle bare har problemer som for dem er easy-peasy, men de trenger vel ikke å være så forbanna nederlatende? handicappet PCen din? Fortell gjerne mer, nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det satt den i en rullestol Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det satt den i en rullestol www.trommelyd.no Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er for tiden sur fordi de sure IT-folkene på skolen var slemme og arrogante, og nå har handicappet pcen min. Greit nok at de sikkert har en fettkjedelig jobb, siden alle bare har problemer som for dem er easy-peasy, men de trenger vel ikke å være så forbanna nederlatende? Vist en kommer med et simpelt problem blir de som kan litt mer enn andre litt irriterte. Spesielt vist problemet skjer flere ganger, men er det på de litt mer avanserte oppgavene så burde de skjerpe seg... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Å trykke på nettikette eller ubesvarte tråder når du vil inn på mine innlegg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Å trykke på nettikette eller ubesvarte tråder når du vil inn på mine innlegg. THIS! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Å trykke på nettikette eller ubesvarte tråder når du vil inn på mine innlegg. THIS! I'm just like... +1 !!!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Irriterer vettet av meg at nettet mitt nettopp ble sykt treigt :| Og at PCen ikke greier å connecte til telefonen min. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Irriterer meg at jeg må slå av å på telefonen når jeg kobler den til pcen for at den skal... bli tilkoblet.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Først og fremst irriterer det meg når folk bruker å - og feil. For det andre irriterer det meg at mamma har akkurat nok peiling på data at hun vet hvordan hun skrur en PC av og på, og derfor ringer meg for hver bidige lille ting angående data. Så irriterer det meg at en venn av meg har de verste humørsvingningene jeg noen gang har sett... bah. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Irriterende at jeg ikke vet hvem duden på bildet ditt er Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Det er Elijah Wood, duh! Ja, forresten, så irriterer det vettet av meg at hun som vanligvis sitter på dette kontoret klager på at jeg ikke gjør noe nyttig istedenfor å sitte på PCen hele tiden. Hvordan kan jeg gjøre noe nyttig når det ikke er noe å gjøre da? Endret 14. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg fant nettopp ut at den tysk oppgaven jeg skulle ha levert for cirka en måned siden lå ferdigskrevet på PCen min og ble sist endret...for cirka en måned siden. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får plutseleg ikkje lov til å ta med PC på polenturen. Vedder på dei har null gode argument for kvifor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler. Slik var det med meg også i samfunn, fikk beskjed av læreren om at det ikke var noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Rare lyder fra bilen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sprengte nettopp 2 LED pærer på koblingsbrettet rett i trynet Putte en kabel i feil høl lønner seg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg