Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er for tiden sur fordi de sure IT-folkene på skolen var slemme og arrogante, og nå har handicappet pcen min. Greit nok at de sikkert har en fettkjedelig jobb, siden alle bare har problemer som for dem er easy-peasy, men de trenger vel ikke å være så forbanna nederlatende?

handicappet PCen din? Fortell gjerne mer, nå ble jeg nysgjerrig. :p

Lenke til kommentar

Jeg er for tiden sur fordi de sure IT-folkene på skolen var slemme og arrogante, og nå har handicappet pcen min. Greit nok at de sikkert har en fettkjedelig jobb, siden alle bare har problemer som for dem er easy-peasy, men de trenger vel ikke å være så forbanna nederlatende?

 

Vist en kommer med et simpelt problem blir de som kan litt mer enn andre litt irriterte. Spesielt vist problemet skjer flere ganger, men er det på de litt mer avanserte oppgavene så burde de skjerpe seg...

Lenke til kommentar

Først og fremst irriterer det meg når folk bruker å - og feil. For det andre irriterer det meg at mamma har akkurat nok peiling på data at hun vet hvordan hun skrur en PC av og på, og derfor ringer meg for hver bidige lille ting angående data. Så irriterer det meg at en venn av meg har de verste humørsvingningene jeg noen gang har sett... bah.

Lenke til kommentar

:ohmy: Det er Elijah Wood, duh! :D

 

Ja, forresten, så irriterer det vettet av meg at hun som vanligvis sitter på dette kontoret klager på at jeg ikke gjør noe nyttig istedenfor å sitte på PCen hele tiden. Hvordan kan jeg gjøre noe nyttig når det ikke er noe å gjøre da? :ermm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...