Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noter: jeg har ikke peiling på elektro/techno og sånt, bare min oppfatning.

Hvorfor i det hele tatt uttaler du deg på noe du ikke kan noe om?

Høres ut som du er blitt bitt av det anerkjente anti-EDM-viruset. (Det er; folk som har oppfatninger som igjen stammer fra andre som opprinnelig ikke kan noe om dataprodusert musikk, men som baserer sine "kunnskaper" på det de har hørt av cheesy fjortisstechno, mainstream søppeltrance og lignende for å så sette alt sammen i én bås siden de ikke kan høre forskjell på musikkstilene.) Det skal sies at det er ganske mange forskjellige stiler, så for en metalhead kan det nok være vanskelig å skille de nevnte.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Kan dere ikke heller bare bruke søkefunksjonen som eksisterer på forumet og lese gjennom de 6-700 sidene med meningsløs diskusjon om musikk i denne tråden, istedet for å generere mer søppel?

Jeg lurer på, hvorfor bryr du deg egentlig? Det irriterer oss, og det er det denne tråden er til. At det har irritert andre folk før, er totalt irrelevant. Det betyr ikke at emnet er "brukt opp" for denne tråden, uavhengig av hvor mange eller få ganger det har blitt tatt opp før.

 

Irriterer meg at det er kaldt på rommet. Utrolig raskt hvor temperaturen skifter når det blir kveld.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke edderpokkere, og ser jeg en av de dærre jævla langbeinene med vinger i lufta, så er jeg ikke rolig før jeg vet den er død!

 

Føler de kryper i trynet mitt bare ved tanken..

 

Heter det ikke arachnaphobia eller noe i den duren ? :p

 

EDIT: Hadde nesten rett.. Var arachnophobia :p bare en bokstav feil!

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Uff, ja. Det var en edderkopp på badet her om dagen som bare satt på veggen, og jeg kunne ikke gjøre noe med det for jeg rakk ikke opp. Ikke at jeg prøvde, jeg bare holdt meg så langt unna den veggen som mulig. :p Så tenkte jeg bare at så lenge den bare hang der og ikke krøp vekk eller noe kunne jeg bare vente til sambo kom hjem, slik at han kunne fjerne den. Men da han kom hjem og jeg skulle vise ham stedet på veggen, var den vekk. Så nå kravler det altså en edderkopp (en jævla diger en og vel å merke) usett rundt på badet....brrr!

 

Det irriterer meg at det er og blir en kamp å stå opp tidlig om morgenen.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...