Smågal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Skriv noe skikkelig pinlig på statusen hennes, som at hun har fått herpes eller noe!1 e: så googler du et random bilde av det og legger ut på hennes face-konto Endret 12. april 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ekke no gøy man kan gjøre anyway. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kødding med andres konto på slike steder er bare dumt. Ender bare i backfire til slutt... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hun er ikke verdt det uansett. Gjør jeg noe så vet hun det er meg. Og hun kan mitt passord.. Eller hun kunne det til jeg endret det til random tall og bokstaver Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 At vi ikke fikk den hvite SUVen som stod i butikken Så nå må jeg vente på den opprinnelige vi har bestilt, uten ryggekamera og i sort! Verdens kjedeligste farve... Regner også med at hvis vi forandrer på fargen på den vi har bestilt, så vil dette påvirke leveringstiden som nå er 2-3 dager før min 18-årsdag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Svart er ikke så ille. Du må se det fra den lyse siden DSG, med svart lakk slipper du å vaske bilen hver uke. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Svart er ikke så ille. Du må se det fra den lyse siden DSG, med svart lakk slipper du å vaske bilen hver uke. Sort blir vel så skitten som hvit, og man slipper også å se alle børsteskrapene fra vaskehallen når sola skinner på bilen. Hvit er også flashy Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hvit bil er kjempe flott...i 5 min etter den er nyvaska Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 appropo dette med biler, min bil har samme farge som grusen/skitten så det vises ikke så godt, men vises på støtfangere da de er svarte Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvorfor må facebook spammes med Turban grupper for tiden?! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 At jeg har så utrolig lyst på usunne ting for tiden. Passer dårlig når bikinisesongen er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) At jeg har så utrolig lyst på usunne ting for tiden. Passer dårlig når bikinisesongen er rett rundt hjørnet. Jeg er også utrolig sulten på godt for tiden. Ikke at jeg stresser sånn med bikinisesongen, og har heller ikke problemer med og legge på meg Det sårer mest i lommeboka mi Endret 12. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jumpstyle ble nettopp sinnsykt mainstream. Altså. Jeg likte å være den eneste i en viss omkrets som kunne noen trinn. Nå kommer alle til å lære seg det siden det er et element i årets russelåt. Da sier vi at jeg aldri har kunnet det. Endret 12. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hehe, ja. Husker det var noen som drev med såkalt jumpstyle på ungdomsskolen. Syns det ser bare dumt ut når man ikke kan det ordentlig. (Forøvrig kan jeg ikke si at jeg er en fan av "god" jumpstyle heller, for å si det slik.) All den "harde" EDM-en (jumpstyle, hardstyle, hardcore, …) har blitt helt ekstremt mainstream at det er ubehagelig. (Savner 2005!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan visse personer ikke klarer å ta en spøk og går rett til øverste hold for litt uskyldig vitsing. Når man har passert 20 år, bør man ikke lenger springe hjem og sladre til mamma for en vits på vedkommendes bekostning. -_- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Haha, det er bare hopping i takt med dårlig syre. Grenser hvor "kult" det var fra starten av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jumpstyle ble nettopp sinnsykt mainstream. Altså. Jeg likte å være den eneste i en viss omkrets som kunne noen trinn. Nå kommer alle til å lære seg det siden det er et element i årets russelåt. Da sier vi at jeg aldri har kunnet det. Link til Youtube vid med russelåten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ungdommer! (Med unntak) Majoriteten består av guidos, fjortisser, rånere, alkoholikere, hjørnehengere og bedrevitere. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er kult å være råner for da viser man at man avstår fra alkohol siden man ikke kan ha alkohol i blodet mens man kjører bil og da er man et godt eksempel for kidsa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg definerer rånere som utkantinger med Volvo 240, 37 wunderbaums, eksospotte fra Biltema, solbriller og gir ekstra gass når det går blonde smårips innen 50 meters radius. Folk som faktisk kan kjøre har jeg respekt for, men de kalles ikke rånere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg