Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn du fremstiller henne sier jeg bare good riddance. Det virker ikke som hun var noe særlig å ta vare på.

 

 

Gammel pastasaus jeg ikke husker når ble åpnet irriterer. Det smaker litt surt, men det er allikevel bedre enn ingen smak på pastaen min for øyeblikket.

 

Også hater jeg i stillhet folk som holder gaffelen sin sånn:

 

3527539221_31a97101f2.jpg

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Sånn du fremstiller henne sier jeg bare good riddance. Det virker ikke som hun var noe særlig å ta vare på.

Nei innser nå at det var good riddance.

Ho ringte til meg nå og skjelte meg ut xD

Jeg sa bare kan ikke du bare holde kjeft? Og når du har gjort det slutt hvorfor faen ringer du meg?

 

Det føltes godt, jeg er ferdig med ho..

Lenke til kommentar

Jallaallalaerjfegfk4wtyhtrgfFitte. Hvorfor er Windows Media Player + Creative Zen så jævlig satans tilbakestående? Hvorfor kan de ikke bare synkronisere musikken, og bare musikken, og la de satans filmene være i fred? Nei, for faen, jeg vil ikke konvertere denne filmen fra filtype .ditt til filtype .datt så den er kompatibel for multimedia-spilleren min, fordi jeg vil ikke bruke den til å se film, men høre på musikk, og jeg vil gå til sengs for det tar flerfoldige århundrer å konvertere filen og det går ikke an å stanse prosessen uten å samtidig stanse musikk-synkroniseringen.

Hele PC-en klikker, ingenting fungerer. Prøver å flytte alt av filmer og dokumenter over til (D:), men hele dritten låser seg og jeg kan sikkert ikke skru av PC-en uten at hele faenskapet blir korrupt.

 

rageguy.jpgrageguy.jpgrageguy.jpgrageguy.jpg

 

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=54580780612

 

Jeg blir så vanvittig provosert og irritert når folk får seg til å skrive sånt. Her sitter det godt voksene folk og skriver som de skulle vært 12 - 13 år i hodet.

Ohoy fy fillern. Med fullt navn og greier.

 

Og alt maset om at det finnes "gang- og sykkelsti". Der er det ikke lov til å sykle særlig fort, ei heller praktisk mulig (grus, glasskår, masse folk osv.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...