Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Auch. Vil det si at du har en billett til overs? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har 2 til overs til 13. april... de er i kristiansand og jeg skal inn til oslo på onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 And I can get them...free? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nei. Du kan få for halv pris hvis du henter de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva med kvart pris? My final deal. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 At han jævla idioten over meg "was just messing with me" så jeg trodde jeg skulle bli kvitt billettene... BRENN Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvorfor ikke bare ta med deg en kamerat istedenfor? Idiotisk kvinnfolk, forresten. Hater kjerringer som dumper deg rett etter du har brukt masse penger på dem. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ingen kamerater som kan få fri fra jobb på så kort varsel dessverre... Også sier hun "jeg tror aldri du har elsket meg, du har sikkert bare brukt meg" jeg tror det er motsatt, for hadde hun elsket meg hadde hun aldri sagt noe sånt. Har vært våken halve netter for å hente henne på fest osv.. GUD Å BLIND JEG ER Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ingen kamerater som kan få fri fra jobb på så kort varsel dessverre... Skjønner. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ingen kamerater som kan få fri fra jobb på så kort varsel dessverre... Også sier hun "jeg tror aldri du har elsket meg, du har sikkert bare brukt meg" jeg tror det er motsatt, for hadde hun elsket meg hadde hun aldri sagt noe sånt. Har vært våken halve netter for å hente henne på fest osv.. GUD Å BLIND JEG ER Hvor lenge var dere sammen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Finn deg en gipsvegg å slå så hardt du kan.. Hjelpen alltid på temperamanget Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 har masse gipsvegger, men tror ikke pappa blir noe glad... Jeg slo knytteneven så hardt jeg kunne i en solid treplate også kalt datapulten min... Ble en aldri så liten bulk i plata, og vel stikker av smerte i hånda enda.... xD Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Helvete, tror dere faen ikke Facebook-politikerne har begynt igjen? Ny "kjedestatus" ute og går: "Skam deg Norge.....Vi har barn som går til sengs uten mat.. Eldre som går uten medisin.....Mentalt syke uten behandling.... Militære uten riktig og nok utstyr......enda sender vi millioner til andre land før vi hjelper vårt eget... 99% av befolkningen har ikke mot til å kopiere og reposte denne!!!!..... jeg er en av de 1%" No fucking shit? Og uansett, hva faen hjelper det noen som helst at du poster dette? Møkkakjerring. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, faen den irriterte jeg meg over i sta. Og ja bare kjerringer som poster dette. Stikk og se en episode med 6 sans... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kjedebrev, ja. For mange år siden tilbød Microsoft en tjeneste der jeg fikk en SMS hver gang det kom en ny e-post i hotmail. Dette kostet en krone. Surt når den krona var et kjedebrev videresendt av lettlurte folk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå har jeg most epic bildeserie fra facern. Watch and learn from the pro facebook gamers: Legg spesielt merke til klokkeslett Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Måtte denne Silje pines i all evighet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 å herregud! nå skal eksen legge all skyld på meg... vi hadde noen krangler, og de er min feil og blabla.. Hun har vært sammen med mange andre (kan sikkert ikke telles på 2 hender) og vel siste hun var sammen med ble det slutt pga krangling, så lurer på hvem faen som er grunnen til kranglingen da.... BITCH Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Se positivt på det. Om 200 poster har du 1337 posts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg