Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

goliatmo: Var det et dikt? Jeg forstod ikke helt hva du prøvde å tegne med de sidene.

8454439[/snapback]

det jeg prøvde å si var at 202 er et oent tall og at 201 ikke er fult så pent men fortsatt pent.

202 er pent fordi det speiler seg, men kan ikke måle seg med 808 som virkelig speiler seg.

201 derimot er bare kult fordi det nesten er 202 og derfor skiller seg litt ut.

Derfor er det kulere å være på side 202 en 201.

 

edit: omg, har du sett på makanOo

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken rett har du til å bestemme over mammaen din?

8454338[/snapback]

Altså, jeg har ikke noe rett til det, men det er ikke sånn jævlig gøy å ha med mammaen sin som vakt på sommerball.

 

Mamma var med til Polen, fordi jeg "ofra" meg og lot henne være med, sånn at det ble tur. Da bør jo folk skjønne at siden jeg har vært snill, kan noen andre være snille nå.

8454475[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at det var moren din som var snill som var med på en tur med småunger, og ikke deg.

Lenke til kommentar

Å velge hva du skal skrive på prøver.. hvis du skal svare på et spørsmål du ikke helt sikker på hva du skal skrive.. men du vet at det er enten det svarert eller det andre..

å det hjelper ikke å skrive begge.. :/ og sånna prøver hvor det er vanskelig å se at det er spørsmål.. altså at 2 spoørsmål er blande med samme settning..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
Du kan umulig ha bestått norskprøvene.

8460181[/snapback]

 

Der må jeg nokk skuffe deg, faktisk så klarte jeg å bestå alle Norskprøvene, selvom jeg skriver veldig mye feil her på forumet så driter jeg i det, så lenge jeg får 5ere på de andre fagene så er jeg fornøyd. Men uansett, så blir det ikke så mye Norsk snakking fremover ;)

 

mrosomt attttt follllkkkk letter etter feill, elskker såna flok;)

Nå fant du nokk masse feil ;D , du fant vell feil overalt?

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...