Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøva er om Salmane, visdomslitteraturen og Paulus. Eg har svært få meiningar om det anna enn at det er ekstremt kjedeleg og at bibelen er like sann som Harry Potter og Mysteriekammeret, berre tusen gongar dårlegare.

 

Hender RLE er veldig kjekt då. Har ein lærar som er veldig flink til å starte interessante diskusjonar. Der scorar eg høgt. Skulle dog gjerne hatt nokre modnare folk å diskutere med.

Endret av Hilde
Lenke til kommentar

Sitter og ser på det programmet om Harry-handlere i Svinesund. Det er dog ikke dem jeg irriterer meg over, det er det at de har sensurert hele hyller med diverse varer på, i et kondomeri eller noe (fikk ikke med meg hva slags butikk det var).

 

Hva slags mennesker er det som er så stakkarslige at de ikke tåler å se en truse eller en kondompakke på TV-en? La oss dekke for agurkene i fruktdisken med sorte gardiner fordi de kan brukes til mer enn matlaging, la oss forbi dyreprogram fordi det finnes zoofile folk! Brenn!

 

Jævla pusekatter. Dere er dypt hatet av samfunnet, dere er verdens avfall.

post-210521-1271011358,3058_thumb.png

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Sitter og ser på det programmet om Harry-handlere i Svinesund. Det er dog ikke dem jeg irriterer meg over, det er det at de har sensurert hele hyller med diverse varer på, i et kondomeri eller noe (fikk ikke med meg hva slags butikk det var).

 

Hva slags mennesker er det som er så stakkarslige at de ikke tåler å se en truse eller en kondompakke på TV-en? La oss dekke for agurkene i fruktdisken med sorte gardiner fordi de kan brukes til mer enn matlaging, la oss forbi dyreprogram fordi det finnes zoofile folk! Brenn! Dere er dypt hatet av samfunnet, dere er verdens avfall.

det var kondomeriet ja :)

Lenke til kommentar

RLE har blitt favorittfaget mitt siden så lenge du har en oppegående lærer er alt som trengs en mening om emnet og evnen til å formidle den og du har toppkarakteren i boks.

 

Oppegående lærer? RLE?

 

Uansett er jo læringsstoffet så sykt uinteressant. Litt bedre når vi ikke har en lærer som snakker som om det var fakta, da.

Lenke til kommentar

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=54580780612

 

Jeg blir så vanvittig provosert og irritert når folk får seg til å skrive sånt. Her sitter det godt voksene folk og skriver som de skulle vært 12 - 13 år i hodet.

Og ikke minst det er fuckings facebook. Der postes all driten med fullt navn. Korttenkte jævler.

 

Men det blir lettere å ansette (eller ikke) folk da.

Lenke til kommentar

Oppegående lærer? RLE?

 

Uansett er jo læringsstoffet så sykt uinteressant. Litt bedre når vi ikke har en lærer som snakker som om det var fakta, da.

 

RLE-læreren min er agnostiker og er aldri bastant når han underviser, og fokuserer mest på temaer som forhold mellom religion og vitenskap, og andre religioner enn bare kristendommen.

Vi har hatt mye om forskjellige naturreligioner og generell religionskritikk i det siste, faktisk ganske interessant.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...