Matsemann Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jonas Gahr Støre irriterer grenseløst. http://www.dagbladet.no/2010/04/10/nyheter/innenriks/utenriks/flyulykke/polen/11224351/ Kanskje noen nordmenn hadde hatt jobb om de ikke var her? Har du tenkt på det Støretufs? Nå "stjeler" de jo omtrent bare jobber som nordmenn ikke vil ha uansett. Folk her går arbeidsløse istedet for å ta jobben som vaskedame. Så kommer en polakk og er glad for jobben og så har vedkommende plutselig stjelt jobben. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 This F for flaut. Dette må vi jo klare å få bort? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Artikler om Anna Anka i VG Nett. DØØØØ! hva da? fant ikke noen artikkel om hun Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det gjorde jeg. Tjoho! Var en kjapp tur innom bensinstasjonen for å kjøpe meg en boks med snus nå nettopp, og ble spurt av hele 11 mennesker om jeg kunne kjøpe røyk for de. Måtte brøyte meg gjennom hauger med småfolk og avsluttet det hele med en episk sverdkamp foran kassen, der jeg vant og ble båret på gullstol rundt om i lokalet. Okei, ikke helt da, men allikevel, det irriterer at folk blir så innpåslitne at de holder meg igjen i skjorta og slikt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En ting som irriterer meg veldig er vegetarianere som på død og liv skal rekruttere alle andre. Jeg liker kjøtt OK!?!Så begynner de med miljøpropagandaen sin om at kjøtt er så jævlig skadelig for miljøet etc. Herregud, jeg konverterer aldri til grøntfòr sålenge det finnes kjøtt i denne verden, skjønn det! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Irriterende med oversensitive folk som ikke tåler å høre et lite banneord engang før de klikker i vinkel på deg. Når man er irritert og ikke kan slippe ut frustrasjon verbalt uten å bli kjefta på hjelper ikke det noe særlig på humøret! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 At ingen jeg kjenner kan skaffe meg sommerjobb -.- Og at ingen av søknadene jeg sendte ut kom gjennom.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jonas Gahr Støre irriterer grenseløst. http://www.dagbladet.no/2010/04/10/nyheter/innenriks/utenriks/flyulykke/polen/11224351/ Kanskje noen nordmenn hadde hatt jobb om de ikke var her? Har du tenkt på det Støretufs? Å herrejesus for en idiotisk kommentar. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) "Rikingen" på vg nett. Sattan for en jævla idiot som er bare omringet av enda større idioter! Såg episode 2, å høre på han "kunstneren" som snakket om damer og de var kåte fikk meg til å spy litt i munnen. Endret 11. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvor jævlig må det være før man spyr litt i annen del av kroppen? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 "Rikingen" på vg nett. Sattan for en jævla idiot som er bare omringet av enda større idioter! Såg episode 2, å høre på han "kunstneren" som snakket om damer og de var kåte fikk meg til å spy litt i munnen. Den serien er jo herlig!! Bare synd den varer 5min, skulle gjerne hatt den opp i et kvarter. Det eneste jeg ikke liker er hvor han typen er ifra, slike lolcats kan holde seg i reinsdyrlandet der de kommer fra. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er en tragisk serie. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 This F for flaut. Dette må vi jo klare å få bort? Det er jo bare høyvelstandsland som ligger på toppen av den lista. Det er jo status å ligge der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Folk som drikker alkohol og sutrer over hele Facebook og MSN dagen etterpå! Folk som skal ta bilder av snusbokser! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Haha, ja. "Shit, reddusert azz.", "sjuuukt fyllesyk ass mann"-statuser begynner å bli litt old. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er jo for at alle skal vite hvor kul personen var i går, fordi vedkommede var på fest. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sure drittkunder på jobb som skal klage i både bøtte og kjele. Faen ta alle de jæææævla drittkundene som finnes i norges land. Stikk og brenn i rennesteinen før jeg knuser trynet deres ned i frityrn... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, er dritfyllesjuk i dag selv, men jeg går ikke og annonserer det på facebook. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg for min del mener at det ikke skal annonseres noen plasser, det er der "bilder av snusbokser" også kom inn. Jeg hadde heller luktet røyk enn å sett ut som en tard med alle snusboksene. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, er dritfyllesjuk i dag selv, men jeg går ikke og annonserer det på facebook. Nei, du meddeler det heller på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg