Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jonas Gahr Støre irriterer grenseløst.

 

 

http://www.dagbladet.no/2010/04/10/nyheter/innenriks/utenriks/flyulykke/polen/11224351/

 

Kanskje noen nordmenn hadde hatt jobb om de ikke var her? Har du tenkt på det Støretufs?

Nå "stjeler" de jo omtrent bare jobber som nordmenn ikke vil ha uansett. Folk her går arbeidsløse istedet for å ta jobben som vaskedame. Så kommer en polakk og er glad for jobben og så har vedkommende plutselig stjelt jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjorde jeg. Tjoho!

 

Var en kjapp tur innom bensinstasjonen for å kjøpe meg en boks med snus nå nettopp, og ble spurt av hele 11 mennesker om jeg kunne kjøpe røyk for de. Måtte brøyte meg gjennom hauger med småfolk og avsluttet det hele med en episk sverdkamp foran kassen, der jeg vant og ble båret på gullstol rundt om i lokalet.

 

Okei, ikke helt da, men allikevel, det irriterer at folk blir så innpåslitne at de holder meg igjen i skjorta og slikt.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg veldig er vegetarianere som på død og liv skal rekruttere alle andre. Jeg liker kjøtt OK!?!Så begynner de med miljøpropagandaen sin om at kjøtt er så jævlig skadelig for miljøet etc. Herregud, jeg konverterer aldri til grøntfòr sålenge det finnes kjøtt i denne verden, skjønn det!

Lenke til kommentar

"Rikingen" på vg nett. Sattan for en jævla idiot som er bare omringet av enda større idioter! Såg episode 2, å høre på han "kunstneren" som snakket om damer og de var kåte fikk meg til å spy litt i munnen.

 

Den serien er jo herlig!! :p Bare synd den varer 5min, skulle gjerne hatt den opp i et kvarter. Det eneste jeg ikke liker er hvor han typen er ifra, slike lolcats kan holde seg i reinsdyrlandet der de kommer fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...