Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlige veier og idiotiske veiløsninger. Kjørte en kamerat og kjærringa hans til eggedal for å hente no skit i dag og der var det en fartsdump i veien. Vanligvis ikke noe problem, bortsett ifra at denne fartsdumpa var i 80sonen. Å plassere et skilt 5meter forran dumpa hjelper veldig lite, da en ikke rekker å bremse den nok på en såpass kort strekning. Dummeste jeg har vært borti. Om noen hadde kjørt nære bak meg der ville det blitt kollisjon. Måtte bråbremse så det hylte i dekkene. Resten av veien var også helt forjævlig dårlig. Hullete og humpete. Jeg skal aldri kjøre den strekningen igjen om det kan unngås.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Fartsdump i 80-sone? Må være blant det aller dummeste jeg har hørt.

Det er utvilsomt noe av det dummeste jeg har opplevd. Lurer på hvor mange som har pådratt seg karosseriskader pga det der.

 

Det virker som fartsdumpene er bygd slik at de skal ødelegge bilen din. Helt fjernt.

De er spesielt ille i oslo. Høye og spisse, slik at eksosanlegget skubber nedi om du kjører raskere enn 20km/t. Slikt er fjollete.

Lenke til kommentar

Jeg snublet inn på en anti-hasj/marijuana-side på facebook. Fy faen for noen brødhuer. 9 av 10 "innlegg" på siden er basert på myter og fantasier. De få som prøver å fremstå saklig i diskusjonene avslår mot-argumentasjon fordi forskningen som pro-thc folkene viser til er sponset av pro-thc firmaer. Og hva baserer anti-folkene sin argumentasjon på? Jo, forskning sponset av selskap/firma/statsetater med hovedinteresser i medisin som konkurrerer med thc (syntetisk vs organisk medisin) og som er utdatert med 30 år på baken.

 

De kunne kommet med "pappaen min kan denge pappaen din med tissen sin" og fått mer respekt fra meg.

Lenke til kommentar

Unge og lovende Facebook-politikere. Kom for faen ikke her og bring opp emner dere egentlig ikke vet en skit om og tro dere har noe å tilføye. Det være drikkekulturen blant unge eller kvinneundertrykking.

 

Åh, nei, leste på favorittbloggen min at dyr blir drept levende i Kina og masse teite ting, herregud og ammagad!

 

Idioter som ikke har en dritt de skulle ha sagt, prøver å virke saklige og intellektuelle med sine syltynne argumenter, som er like gamle som antallet døde hjerneceller disse kukene har i topplokket.

Får lyst til å rive ut mine egne øyner når jeg leser enkelte diskusjoner i Facebook-statusene til folk.

 

Jeg blir ikke opprørt fordi emnene nødvendigvis på noen som helst måte berører eller støter meg, men fordi de aktuelle debattørene er så stokke dumme og veslevoksne som bringer opp søkk-gamle emner ingen oppegående mennesker bryr seg nevneverdig om, ihvertfall ikke nok til å diskutere lenger. For all del, det er ikke alltid totalt uinteressante emner, men det er over, for faen. Støvet har lagt seg og det er som sagt ikke noe mer å tilføye.

 

Jævla kuker, tror dere har noe dere skulle ha sagt.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Unge og lovende Facebook-politikere. Kom for faen ikke her og bring opp emner dere egentlig ikke vet en skit om og tro dere har noe å tilføye. Det være drikkekulturen blant unge eller kvinneundertrykking.

 

Åh, nei, leste på favorittbloggen min at dyr blir drept levende i Kina og masse teite ting, herregud og ammagad!

 

Idioter som ikke har en dritt de skulle ha sagt, prøver å virke saklige og intellektuelle med sine syltynne argumenter, som er like gamle som antallet døde hjerneceller disse kukene har i topplokket.

Får lyst til å rive ut mine egne øyner når jeg leser enkelte diskusjoner i Facebook-statusene til folk.

 

Jeg blir ikke opprørt fordi emnene nødvendigvis på noen som helst måte berører eller støter meg, men fordi de aktuelle debattørene er så stokke dumme og veslevoksne som bringer opp søkk-gamle emner ingen oppegående mennesker bryr seg nevneverdig om, ihvertfall ikke nok til å diskutere lenger. For all del, det er ikke alltid totalt uinteressante emner, men det er over, for faen. Støvet har lagt seg og det er som sagt ikke noe mer å tilføye.

 

Jævla kuker, tror dere har noe dere skulle ha sagt.

 

Er helt enig! Elsker janteloven. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...