Kornfleks Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?keyword=kassettspiller Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hadde du bodd i Bergen kunne du fått min, den skal kastes uansett Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 At jeg fikk helt forferdelig vondt i kneet etter dagens springetur! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 At når jeg for en gangs skyld finner meg noen sko jeg har lyst på, er de limited edition og utsolgt for lenge siden og går til blodpris på eBay. -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Asus har garanti-forsegling på harddisk-bytte! Hvorfor i helvete skulle det være nødvendig?! Lenke til kommentar
janingar Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Asus har garanti-forsegling på harddisk-bytte! Hvorfor i helvete skulle det være nødvendig?! Fordi de anser alle andre enn sin egne overbetalte "eksperter" som dumme og lav IQ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Du blir ganske sur når du sitter ørten minutter, skrur opp titalls skruer og lirker opp tastaturet for å møte på "Warranty void if seal is broken". Endret 10. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
janingar Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du blir ganske sur når du sitter ørten minutter, skrur opp titalls skruer og lirker opp tastaturet for å møte på "Warranty void if seal is broken". Merkelig sted å sette det klistremerket. Trodde da det er noe som skulle stå før man egentlig rakk å begynne å ta ting fra hverandre noe særlig i grunn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 En ting som irriterer meg veldig er vegetarianere som på død og liv skal rekruttere alle andre. Jeg liker kjøtt OK!?!Så begynner de med miljøpropagandaen sin om at kjøtt er så jævlig skadelig for miljøet etc. Herregud, jeg konverterer aldri til grøntfòr sålenge det finnes kjøtt i denne verden, skjønn det! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sikker på at du har brutt seal? Var det noe "knekke" lyd, etc som indikerte dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Njet, var først når jeg kom til denne stygge og gule lappen på 2x3mm. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er vel i mot forbrukerloven slike ting vist du brøyt den når du åpnet den og det ikke sto noe advarsel før det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Neida! Jeg har ikke brutt den enda, men jeg var utrolig sur da jeg måtte grave så langt inn til jeg omsider støtet på den lille jævelen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hva skulle du inni der? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 at jeg ikke får loget meg inn for å kontrollere selvangivelsen som jeg enda ikke har mottatt i papirform. min id virker ikke. at NRK har gjort at avspilleren for lydopptak tak kosevent skal stare med volumet på 0 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Asus har garanti-forsegling på harddisk-bytte! Hvorfor i helvete skulle det være nødvendig?! Hvem bryr seg om garanti? Du har fortsatt reklamasjon så lenge du ikke selv ødelegger noe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sant det. Var ikke nødvendig å bytte disken alikevel, så jeg slipper å røre noe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor åpne kabinettet gjennom tastaturet for å bytte HDD? Har ikke alle laptops luker under for å komme til RAM og HDD? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ikke alle, nei. Det er vanvittig enkelt på min Acer Aspire 15", men nærmest umulig på min Acer Aspire 8". På min Compaq var det like lett som å sette inn diskett. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg blir så forbannet irritert når tre ulike personer har sagt at de skal ringe meg opp igjen, men INGEN har ringt. Man skulle tro de hadde startet et komplott mot meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg