Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Busser, brenn i hælvette blikkbokserfrafaen.

 

Angående busser.. er det noe jeg misliker med busser, er det lyden den lager. Motorlyden finner jeg rett og slett skummel >.<

hater også den "fiselyden" den lager, og eksosen er forferdelig :p

 

Tenker du på eksosbremsen? "Ralalalalal-ish" eller? :p

 

Fiselyden er jo når han justerer høyden på høyresiden med luftdemperene for å slippe folk ut i høyde med fortauet, evt pneumatisk håndbrekk :D

Men irriterende, ja.

Lenke til kommentar

Som følge av et tullete veddemål må jeg ta hull i øret. Jævla kvinnemenneske som måtte foreslå akkurat dét! Neste uke kommer jeg til å se ut som en überbøg, og hvis jeg nekter må jeg ta en mye verre straff. Er det noen som vet hvor mye det koster å få øret spiddet av en fagmann og hvor mye det koster å få en diger diamantting i hullet?

Lenke til kommentar

Irriterende når jeg bruker Riks-TV på en Sagem-boks.

Nederst på skjermen er det en boks som viser navnet på kanalen og programmet.

 

Det er god plass til å skrive hele navnet på programmet, men av en eller annen grunn forkor.....

 

Skjønner?

 

Når jeg ser at de sender en serie i kveld, og lurer på nøyaktig hvilken episode det er, har de forkortet tittelen, så jeg ikke kan se stort mer enn seriens navn, + et par bokstaver.

 

Trykker jeg på Info-knappen står det kun en generell beskrivelse av hva serien handler om.

 

Eneste måten å finne ut hvilken episode det er, er å se på den, evt. internett.

 

 

Når det er god plass til hele tittelen, hvorfor forkorter de det? AAARGH!!!

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2010/04/09/nyheter/vold/barn/11212051/

 

Hva skal man nå gjøre for å straffe drittunger? Man slår ikke barn, det er en selvfølge. Men sånn som jeg tolker det der, så er det ikke lov å gi dem romarrest lenger.

Når jeg var ung og dum så måtte jeg tilbringe en dag eller mer på rommet mitt når jeg ikke klarte å oppføre meg. Det funket jo det, ikke ble jeg skadet på noen måte heller. Nå er ikke engang trusler om straff lov engang.

 

Og for de som vil kverulere, noe så simpelt og "uskyldig" som "nå oppfører du deg, eller så er det rett hjem" er også en trussel om straff.

Så enig, så enig! Den artikkelen der irriterer meg kraftig! Hvordan i helvete skal man få styr på barna om det ikke engang er lov å true med straff? Åhhh, det provoserer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...