Datasmurf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, det irriterer meg også. At de f.eks. blir trukket når ting blir sendt. Det er ikke alltid jeg har penger lenger da. -_- Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 This^ Kan endre litt på klokkeslettene, men det faktum at jeg fortsatt ikke har sovnet og har forelesning klokken 10 kan føre til en langt fra behagelig dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 KJENNER FEELINGEN. HADDE DET SÅNN I GÅR, OG DAGEN FØR DET. ER IKKE FØRSTE GANG AKKURAT. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) VOSS vann. Merkevann?!? Så utrolig idiotisk. Vann fra springen er bare SÅ i går... Endret 9. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det som irriterer meg mest for øyeblikket er at det er Caps Lock-dagen i dag. Unødvendig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 At jeg inatt spøy som bare faen, g er ikke sikkert jeg kan være med på refugee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Irriterer meg over at jeg kom hjem til at bare en av PC-høyttalerene mine fungerte. -_- Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) At det smeller enten i potta eller en annen plass når jeg leker meg med gassen på firehjulingen... lyden høres ut som det kommer fra potta, men "smellet" kjennes på den siden der potta ikke er! Kan ikke ting bare virke? OG de nye husene i nabolaget... har ikke folk smak lengre? Helvette for noen jævla stygge og upraktiske løsninger det er mulig å finne på! OG at jeg ikke husket at iPad ble sluppet i USA før jeg så at en kødd hadde den på flyet... FAKKK Endret 9. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trykka på en featured video på youtube ved et uhell, og nå er det bare enda mer dritt på "recommended for you". FY faen som jeg hater featured videoer, de er jo helt fuckings elendige ALLE sammen. Hahaha så sant. 'See washing commercial: Reason: You watched stunt movie from Just Cause 2'......................... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noe som irriterer: AT JEG FOR FAEN IKKE SKJØNNER JENTA JEG HAR EN LITEN GREIE FOR!!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fake mellomnavn på facebookkøøø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Uff ja, det er maks irr! >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 At jeg har en god lærer, som er streng på karakterene. Det som gjør det enda verre er at de andre klassene har snillere lærere, og dermed får bedre karakterer(Selv om de er dummere) -.- Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er ofte en sammenheng der, den gode læreren som har oversikt og et krav til hva dere skal kunne, krever at dere skal kunne så og så mye. De "dumme" setter ofte ikke terskelen så høyt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 To ukers utplassering fra og med mandag. Så da blir det 2 uker med slit for å så komme hjem klokken 19:00 og legge seg ned å sove. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Irritert meg kraftig på dette i flere uker nå: Argh… "-" også. Det skal være en tankestrek, ikke en bindestrek! Endret 9. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) – = http://no.wikipedia.org/wiki/Tankestrek - = http://no.wikipedia.org/wiki/Bindestrek Endret 9. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jøsses, trodde ikke det var mulig å irritere seg over slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg