Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha, så enig, så enig. Jeg så på en MTV-dokumentar istad ("True Life", forferdelig dårlig,) bare for å se hvordan det var, og det var bombadert med sensur for de minste ting. Nei, hater dobbeltmoralen som opptrer først og fremst på TV. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Husker når de spilte mye Eminem. Huff, det jeg hørte var cleaning out my closet etterfulgt av *piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip*. Tragisk at de ultrakristne (no offence) idiotene som sitter og nitrykker på den forbanna kontrollen etter et banneord for så og lage store overskrifter og saker i aviser om at banneordet "jævla drit" ble repetert i et program et par ganger. Stikk og se på Visjon Norge vist det er så ille. En anen ting er at jeg skriver mer på dette forumet i minuttet en det jeg gjør på rapporten -.- Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ang MTV og sensur, jeg så en gang en dokumentar om en mann som skulle bli kvinne. Han skulle operere inn silikonbryster, og vi fikk se absolutt alt av operasjonen, blod, gørr, you name it. Men brystvortene, nei de måtte sensureres! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) sprenging og ekspolosjoner, samt ødelagte kropper er greit. Men nakenhet, fingre og banning er no go. Hva feiler det amerikanerne? Endret 8. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mye rart. Hovedsaklig new money og freemasonry. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Så typisk. Det skjer hver JÆVLA gang! Rett etter at jeg har vaska bilen og gått over med pusseskinn så begynner det å regne. Edit* Tok vekk litt banning. Endret 8. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det, eller fugledritt eller annen faenskap. Som en unge som tilfeldigvis mister isen / pizzaen / brusen sin over bilen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg klarte ikke å komme meg opp til 5 i matte. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg klarte ikke å komme meg opp til 5 i matte. Videregående eller ungdomsskole? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når en bruker poster i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" og "Ting som irriterer så grenseløst" omtrent samtidig. Det går desverre ikke an å føle de følelsene samtidig. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det klarer eg heilt fint. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det meg du irriterer deg over nå? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Folk irriterer seg veldig mye over hva andre føler. Hvordan i all verden kan man irritere seg over at folk liker nynorsk, f. eks.? Eller at andre føler noe? Det går fint an å være sint og glad samtidig. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Teknologi- og Forskningslære-læreren min. Makan til kjerring. Ikke greier hun gi riktig karakter heller. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har en utrolig stressende tid fremover nå skolemessig, og da regner jeg ikke med eksamener. Lærerne drukner oss elever med lekse, prøver, muntlig-høringer, tentamener og PowerPoint-fremlegg, samt tilfeldige "kompetanseprøver" fra naturfaglæreren vår som dukker opp når som helst, som et jævla minefelt. Om to uker skal vi ha klart et ti-femten minutter langt fremlegg hvor vi skal sammenlikne den Amerikanske urbefolkningen med en annen urbefolkning. Tyve minutter hvis vi går sammen i par. Altså, jeg er ikke en sånn "føøkk skolen!!1"-type, men det er så jævlig mye å holde styr på... Jævla kuker. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ... Tragisk at de ultrakristne (no offence) ... Hvorfor "no offence"? Er du noen jeg har lyst til å fornærme mest mulig i denne verden så er det de. Jeg hater folk som skal ødelegge for andre bare fordi de selv vil ha det på den måten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At jeg plutselig er sår i nesa og halsen. Jeg har ikke tid til å bli syk, lærerne våre kjører samme opplegg som Frdlr sine. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Trykka på en featured video på youtube ved et uhell, og nå er det bare enda mer dritt på "recommended for you". FY faen som jeg hater featured videoer, de er jo helt fuckings elendige ALLE sammen. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At ikke pengene blir trukket med en gang jeg bruker Visakortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg