Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker når de spilte mye Eminem. Huff, det jeg hørte var cleaning out my closet etterfulgt av *piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip*. Tragisk at de ultrakristne (no offence) idiotene som sitter og nitrykker på den forbanna kontrollen etter et banneord for så og lage store overskrifter og saker i aviser om at banneordet "jævla drit" ble repetert i et program et par ganger. Stikk og se på Visjon Norge vist det er så ille.

En anen ting er at jeg skriver mer på dette forumet i minuttet en det jeg gjør på rapporten

-.-

Lenke til kommentar

Har en utrolig stressende tid fremover nå skolemessig, og da regner jeg ikke med eksamener. Lærerne drukner oss elever med lekse, prøver, muntlig-høringer, tentamener og PowerPoint-fremlegg, samt tilfeldige "kompetanseprøver" fra naturfaglæreren vår som dukker opp når som helst, som et jævla minefelt.

Om to uker skal vi ha klart et ti-femten minutter langt fremlegg hvor vi skal sammenlikne den Amerikanske urbefolkningen med en annen urbefolkning. Tyve minutter hvis vi går sammen i par.

Altså, jeg er ikke en sånn "føøkk skolen!!1"-type, men det er så jævlig mye å holde styr på...

Jævla kuker.

Lenke til kommentar

... Tragisk at de ultrakristne (no offence) ...

Hvorfor "no offence"? Er du noen jeg har lyst til å fornærme mest mulig i denne verden så er det de. Jeg hater folk som skal ødelegge for andre bare fordi de selv vil ha det på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...