Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker når de spilte mye Eminem. Huff, det jeg hørte var cleaning out my closet etterfulgt av *piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip**piip*. Tragisk at de ultrakristne (no offence) idiotene som sitter og nitrykker på den forbanna kontrollen etter et banneord for så og lage store overskrifter og saker i aviser om at banneordet "jævla drit" ble repetert i et program et par ganger. Stikk og se på Visjon Norge vist det er så ille.

 

En anen ting er at jeg skriver mer på dette forumet i minuttet en det jeg gjør på rapporten

-.-

Lenke til kommentar

Har en utrolig stressende tid fremover nå skolemessig, og da regner jeg ikke med eksamener. Lærerne drukner oss elever med lekse, prøver, muntlig-høringer, tentamener og PowerPoint-fremlegg, samt tilfeldige "kompetanseprøver" fra naturfaglæreren vår som dukker opp når som helst, som et jævla minefelt.

Om to uker skal vi ha klart et ti-femten minutter langt fremlegg hvor vi skal sammenlikne den Amerikanske urbefolkningen med en annen urbefolkning. Tyve minutter hvis vi går sammen i par.

Altså, jeg er ikke en sånn "føøkk skolen!!1"-type, men det er så jævlig mye å holde styr på...

 

Jævla kuker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...