Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt!

Hvor bor du og for hvor mye? :p

 

Irriterer meg over kids som spiller wow.

 

Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt!

Hvor bor du og for hvor mye? :p

 

Irriterer meg over kids som spiller wow.

 

Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! :wallbash:

 

Derfor man slår i tastaturet isteden.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt!

Hvor bor du og for hvor mye? :p

 

Irriterer meg over kids som spiller wow.

 

Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! :wallbash:

Så bank han da herregud, det er jo tross alt broren din. Jeg tenkte mer på to 12åringer som fucker opp WSG for hele teamet og sier masse mongoting.

 

Irriterer meg over at dette Pokemon klippet ikke ble sendt i Norge :(http://www.youtube.com/watch?v=qpkN8hbN2nQ&feature=related

Lenke til kommentar

At jeg aldri kan ha det bra. Skjer det noe positivt i livet mitt så skjer det noe negativt.

Jeg får meg jobb etter 6 år på NAV/Sosialen.< - > Jeg må fortsette på NAV selv om jeg jobber.

Jeg får meg ny mobiltelefon som jeg selv har betalt for, etter å ha arvet gamle telefoner fra bekjente i 6-8 år. < - > Jeg får mandagsprodukt.

Jeg får igjen 12 000,- på skatten. < - > Jeg får sparken (for en time siden).

 

Kanskje det er like greit jeg bare gjør slutt på alt.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Har man ikke gått naken hjemme med familien vil man ofte synes det er ubehagelig å skifte i offentlige garderober, og å pisse med andre.

 

Jeg har dette problemet, og grunnen er nok at det var, og har alltid vært helt uhørt å bli sett naken hjemme av et annet familiemedlem, selv på badet.

 

Jeg, og sikkert mange andre har altså ikke hatt denne utviklingen, og man føler derfor en viss usikkerhet.

 

Er det virkelig noen som går å viser seg til familien? Jeg vil si at det er ganske spessielt og rart å gjøre det!

 

Er visst ganske vanlig har jeg hørt, hvertfall blant de med samme kjønn.

 

 

Uansett, en annen ting som irriterer meg er når jeg loker rundt på forumet i timesvis uten å ha noe vettugt å skrive.

Plutselig kommer jeg på noe interessant, eller en tråd har fått svar.

 

Og da slutter forumet å virke.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Irriterer meg at faren min prøver å overtale meg til å ikke ta imot 6000 kroner i barnebidrag hver måned etter sommerferien. Sier at jeg ikke kommer til å få bursdagsgaver osv, men fuck it. 72 000 på ett år blir nice det.

 

Edit: Da skal han også få slippe å få bursdags/julegaver :).

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...