TheSleepwalker Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt! Hvor bor du og for hvor mye? Irriterer meg over kids som spiller wow. Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt! Hvor bor du og for hvor mye? Irriterer meg over kids som spiller wow. Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! Derfor man slår i tastaturet isteden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du kan kjøpe min!!! *HINTHINT* DS fat, skjermen er knekt på høyre side ( Den som liksom vrir skjermen opp, nesten ikke merkbart?) ellers virker den perfekt! Hvor bor du og for hvor mye? Irriterer meg over kids som spiller wow. Er så enig at wowkids er irriterende. Spilte det et par måneder selv på ungdomsskolen, men er så ufattelig irriterende å høre i hele etasjen når lillebror sitter og roper og banner inn i pc-skjermen hele dagen lang. DET ER EN PC-SKJERM, DEN LEVER IKKE FOR FAAN!! Så bank han da herregud, det er jo tross alt broren din. Jeg tenkte mer på to 12åringer som fucker opp WSG for hele teamet og sier masse mongoting. Irriterer meg over at dette Pokemon klippet ikke ble sendt i Norge http://www.youtube.com/watch?v=qpkN8hbN2nQ&feature=related Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Irriterer: Kristne idioter. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Irriterer at jeg sitter oppe nå med vondt i magen når jeg egentlig vil sove. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva med idioter generelt? Jo, men de kristne er verst for de vrir alt jeg sier om til at det finnes en gud/jesus/hellige ånd... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) At jeg aldri kan ha det bra. Skjer det noe positivt i livet mitt så skjer det noe negativt. Jeg får meg jobb etter 6 år på NAV/Sosialen.< - > Jeg må fortsette på NAV selv om jeg jobber. Jeg får meg ny mobiltelefon som jeg selv har betalt for, etter å ha arvet gamle telefoner fra bekjente i 6-8 år. < - > Jeg får mandagsprodukt. Jeg får igjen 12 000,- på skatten. < - > Jeg får sparken (for en time siden). Kanskje det er like greit jeg bare gjør slutt på alt. Endret 7. april 2010 av Dragen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Har man ikke gått naken hjemme med familien vil man ofte synes det er ubehagelig å skifte i offentlige garderober, og å pisse med andre. Jeg har dette problemet, og grunnen er nok at det var, og har alltid vært helt uhørt å bli sett naken hjemme av et annet familiemedlem, selv på badet. Jeg, og sikkert mange andre har altså ikke hatt denne utviklingen, og man føler derfor en viss usikkerhet. Er det virkelig noen som går å viser seg til familien? Jeg vil si at det er ganske spessielt og rart å gjøre det! Er visst ganske vanlig har jeg hørt, hvertfall blant de med samme kjønn. Uansett, en annen ting som irriterer meg er når jeg loker rundt på forumet i timesvis uten å ha noe vettugt å skrive. Plutselig kommer jeg på noe interessant, eller en tråd har fått svar. Og da slutter forumet å virke. Endret 7. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Folk som liker nynorsk haha...enig! og ferien er over Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Irriterer meg at faren min prøver å overtale meg til å ikke ta imot 6000 kroner i barnebidrag hver måned etter sommerferien. Sier at jeg ikke kommer til å få bursdagsgaver osv, men fuck it. 72 000 på ett år blir nice det. Edit: Da skal han også få slippe å få bursdags/julegaver . Endret 7. april 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Folk som liker nynorsk Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Imho så burde bokmål fases ut, ikke nynorsk. Det ble sagt av en som har skrevet bokmål hele livet og fikk 3-ere og 4-ere i nynorsk. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At vi må lære nynorsk på skolen. Unødvendig. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ^ Enig, jeg har nynorsk tentamen i morgen Og et spm angående det, er det nynorsk tentamen eller nynorsktentamen? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nynorsk er bare for spesielt interesserte og burde få lov å dø i fred. Bare tenk på hvor mange westernfilmer NRK har ruinert med sin idiotiske teksting på nynorsk!! Jeg blir sint bare ved tanken Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nei, nynorsk er for alle som ikkje vil snakke dansk Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dansk er også et tullete språk og uttales helt forskjellig fra norsk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 At man ikke kan gå rett til siste side fra Mine Innlegg hvis man alerede har lest tråden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Klikk på den gule pila til venstre for trådnavnet, eller klikk på datoen til høyre på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg