Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk det samme. Det er ganske enkelt at du er usikker på deg selv, og da klemmer musklene sammen. Slet med det selv for noen år siden, men har klart å bli kvitt problemet, og kunne fryde meg over alle de tullingene som stod i dokø for å tisse i skåla.

 

Egentlig enig der. Bare og gå inn i dusjen eller pisse i pissoaret. Har de som står ved siden av deg så innmari lyst til å kikke og kommentere på det du har mellom beina så la de gjøre det. Det er ikke deg det er noe feil med da. Det er dem som har et stort behov for å rakke ned på andre fordi de kanskje ikke ser eller har det så bra selv.

Lenke til kommentar

Har man ikke gått naken hjemme med familien vil man ofte synes det er ubehagelig å skifte i offentlige garderober, og å pisse med andre.

 

Jeg har dette problemet, og grunnen er nok at det var, og har alltid vært helt uhørt å bli sett naken hjemme av et annet familiemedlem, selv på badet.

 

Jeg, og sikkert mange andre har altså ikke hatt denne utviklingen, og man føler derfor en viss usikkerhet.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Faren min irriterer meg, han sitter å rakker ned på alle uten universitets-utdannelse og har et skjult hat på meg fordi jeg velger å ta yrkesfag før jeg videreutdanner meg (som jeg må for å ikke bli utestengt fra denne jævla familien).

 

Det værste jeg veit er foreldre eller folk i familien som krever at du må ha den og den utdannelsen. Fuck dere sier bare jeg og tar den utdannelsen jeg vil ha...

Lenke til kommentar

denne dagen suger! for det første er jeg sulten fordi jeg ga halvparten av lunsjen min til en venn av meg og jeg har ikke noe mat igjen hjemme.vennen min som jeg ga maten min til rappet senere mobilen min og kastet den til en annen som mistet den i bakken, resultat: halvparten av skjermen min er svart, resten blinker :mad:

så når jeg kommer hjem finner jeg ut at windows har funnet ut at det ikke er genuint og fucker opp bakgrunnsbildet og masse pop-ups... og jeg har heller ikke fått emailen med cd-validation koden fra FEAR som de skulle sende for lenge siden... :mad:

 

hvis dere klager på skrivingen min nå så dreper jeg dere!!!

Lenke til kommentar

Lufthansa...

 

Nå i år 2010 skal man virkelig ikke trenge å betale 60 000 mer for bedre billetter for 4 stk for å få litt bedre benplass, og en jævla skjerm med valg av filmer når man skal sitte i et jævla fly i 8-10 timer! Neida, 2 felles skjermer med crappy filmer og mat som virkelig er tatt ut fra et jævla selskap. Jeg digger flymat, men Lufthansa, skjerp dere.

 

Nei tommelen opp til KLM der, god mat og en egen skjerm med PLENTY av underholdning med de siste filmene som er ute.

Lenke til kommentar

Men i helvete.

Begynner å bli så mektig lei bilen min nå. Er alltid noe, fra dagen jeg kjøpte den så har jeg hatt en følelse at det ligger en forbannelse over an.

Første dagen så fikk jeg steinsprut, spyleveske tanken gikk hull i og kvining ifra venstre forhjul.

=)!"#!"2r@@@@ggggeee.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Lufthansa...

 

Nå i år 2010 skal man virkelig ikke trenge å betale 60 000 mer for bedre billetter for 4 stk for å få litt bedre benplass, og en jævla skjerm med valg av filmer når man skal sitte i et jævla fly i 8-10 timer! Neida, 2 felles skjermer med crappy filmer og mat som virkelig er tatt ut fra et jævla selskap. Jeg digger flymat, men Lufthansa, skjerp dere.

 

Nei tommelen opp til KLM der, god mat og en egen skjerm med PLENTY av underholdning med de siste filmene som er ute.

 

Likte ikke KLM da jeg fløy til Ecuador i Oktober. Maten var i utgangspunktet mat jeg likte, men de voldtok den med masse tullete ingredienser. At jeg hadde kikhoste, og var kvalm hjalp heller ikke :thumbdown: . Dessuten funket skjermen min kun nå og da...

Lenke til kommentar

Har man ikke gått naken hjemme med familien vil man ofte synes det er ubehagelig å skifte i offentlige garderober, og å pisse med andre.

 

Jeg har dette problemet, og grunnen er nok at det var, og har alltid vært helt uhørt å bli sett naken hjemme av et annet familiemedlem, selv på badet.

 

Jeg, og sikkert mange andre har altså ikke hatt denne utviklingen, og man føler derfor en viss usikkerhet.

 

Er det virkelig noen som går å viser seg til familien? Jeg vil si at det er ganske spessielt og rart å gjøre det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...