Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Bear Grylls alltid må nærmest kaste seg ned skråninger.

 

Ja, det er sikkert lurt å utsette seg selv for en slik risiko og fysisk anstrengelse når man virkelig trenger alle kroppens ressurser.

 

Helt idiotisk. :hrm:

 

Her er et eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=bviMwKH-ghU

 

Han utløste jo et potensielt farlig ras også. :nei:

 

Liker metodene han bruker for å finne vann, og hva som er spiselig og slikt.

Noe annet duger ikke programmet til, sånn egentlig.

Lenke til kommentar

At Bear Grylls alltid må nærmest kaste seg ned skråninger.

 

Ja, det er sikkert lurt å utsette seg selv for en slik risiko og fysisk anstrengelse når man virkelig trenger alle kroppens ressurser.

 

Helt idiotisk. :hrm:

 

Her er et eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=bviMwKH-ghU

 

Han utløste jo et potensielt farlig ras også. :nei:

 

Liker metodene han bruker for å finne vann, og hva som er spiselig og slikt.

Noe annet duger ikke programmet til, sånn egentlig.

Hele programmet er jo bare tull sånn egentlig.

Lenke til kommentar

At Bear Grylls alltid må nærmest kaste seg ned skråninger.

 

Mannen måtte ned, hvorfor ikke gjøre det på den tøffes mulige måten? Dessuten har han hvertfall kontroll, bedre enn å prøve å gå ned, snuble å gå på snørra nedover skråningen.

Lenke til kommentar

Mannen måtte ned, hvorfor ikke gjøre det på den tøffes mulige måten?

Haha, godt poeng :D

 

Bear Grylls er hvert fall tydelig på at han ønsker å vise seerne hvor det skal gjøres. Irriterer meg mer over slangefolk på diverse kanaler som absolutt skal spille macho ved å terge slanger og gå så nære som mulig. "This one is extremely danger, one bit and you seriously are in trouble! Just look how angry it is!".

Lenke til kommentar

Bear Grylls er jo latterlig på alle måter. MEN det er artig å se på.

Neh, han er awesome. Folk har bare store problemer med å forstå poenget med programmet. Det er ikke som survivor man eller den typen programmer. Programmet går ut på hvordan en skal finne mat/vann, hvordan skaffe seg ild og tak over hodet og hvordan komme seg til sivilisasjon/bli reddet så raskt som overhode mulig. Ikke hvordan en skal luske rundt og overleve i skogen over lengre tid. Om noe er kritikkverdig i den serien så er det at de framstilte deler av første sesong som om Grylls ikke hadde noen kontakt med kamerateamet og ingen ville bryte inn om noe skjedde han, for det stemte ikke og stemmer fortsatt ikke. En annen ting er at han klatrer noen helt syke fjellskrenter som ingen uten årevis med erfaring ville vurdert å begi seg ut på.

Lenke til kommentar

Broren min har en eldgammal møkka-PC.

Jeg ba ham installere Opera, hvilket han gjorde.

Resultatet var superraskt!

 

Det som irriterer meg er at Opera ikke er åpen kildekode. Jeg foretrekker at de beste programmene er åpne, Linux-nerd som jeg er.

 

Men fy søren så rask Opera var på den gamle skrot-PCen.

 

(Han har Windows Vista)

 

En annen ting som irriterer meg er at den nyeste versjonen av Opera ikke er tilgjengelig på Linux ennå. Men Chrome er bra, den og.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Folk som bare mååååå slå av lyset hver gang de har vært på badet. Denne uvanen tar de gjerne med seg til andre bad.

Det å konsekvent slå av lyset i alle rom er da en god vane, ikke en uvane. I de kalde årstidene er det selvfølgelig lite vits hvis du har el-fyring (annet enn at du ikke trenger å skifte pære så ofte), men så lenge du ikke har på elfyring i rommet det gjelder så sparer du strøm.

 

Hvor mye koster det deg å skru på lyset, liksom?

Lenke til kommentar

Greit når det gjelder rom man ikke bruker så mye, som f.eks. bod. Men det er bare idioti når det gjelder badet. Det er snakk om noen ynkelige små watt, og man forkorter vel heller sparepærenes/lysrørenes levetid (= økte kostnader) ved å gå og slå dem av og på hele tiden. Om man har oppvarming eller ikke i et rom er irrelevant da de fleste bruker sparepærer (man får jo ikke kjøpt vanlige matte lyspærer lengre).

 

Det koster meg irritasjon å skru på lyset, hørt om det? I tillegg fungerer sparepærer som stearinlys de første minuttene etter tenning.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...