Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk bruker blinklys sjeldnere enn sokker. Selv om jeg har vikeplikt (fletteregelen) for å slippe deg inn i feltet jeg er i, skjer det aldri med mindre du får de gule lampene på siden av bilen til til å blinke. Hvorfor er det så jævla vanskelig?

 

Skjønner at man ikke kan blinke seg fram og tilbake, men av og til er det faktisk ikke bare å smette inn på en annen fil og tro at bilen bak deg allerede har lest tankene dine. Eller i en rundkjøring hvor trafikkflyten kunne vært xx % bedre dersom alle hadde brukt blinklysa!

Lenke til kommentar

Folk bruker blinklys sjeldnere enn sokker. Selv om jeg har vikeplikt (fletteregelen) for å slippe deg inn i feltet jeg er i, skjer det aldri med mindre du får de gule lampene på siden av bilen til til å blinke. Hvorfor er det så jævla vanskelig?

 

Skjønner at man ikke kan blinke seg fram og tilbake, men av og til er det faktisk ikke bare å smette inn på en annen fil og tro at bilen bak deg allerede har lest tankene dine. Eller i en rundkjøring hvor trafikkflyten kunne vært xx % bedre dersom alle hadde brukt blinklysa!

Jeg blinker når det er biler rundt meg som kan ha bruk for det, men kjører jeg på tom vei hender det jeg slurver =)

 

But still- har aldri glemt blinklys når det har vært biler rundt meg

Lenke til kommentar

Folk bruker blinklys sjeldnere enn sokker. Selv om jeg har vikeplikt (fletteregelen) for å slippe deg inn i feltet jeg er i, skjer det aldri med mindre du får de gule lampene på siden av bilen til til å blinke. Hvorfor er det så jævla vanskelig?

 

Skjønner at man ikke kan blinke seg fram og tilbake, men av og til er det faktisk ikke bare å smette inn på en annen fil og tro at bilen bak deg allerede har lest tankene dine. Eller i en rundkjøring hvor trafikkflyten kunne vært xx % bedre dersom alle hadde brukt blinklysa!

 

Ikke bare dere i bilen. Irriterer meg når jeg kommer på sykkel eller går. Spesielt sykkel og forbi kryss, etc. Vet aldri hvor folk skal hen når de ikke bruker blinklys og da er det vanskelig og regulere fart...

Lenke til kommentar

Det oppleves IKKE sånn. Det er provoserende.

 

Sikkert hva man er vandt med da. Jeg tar det som et kompliment jeg :)

 

Det er IKKE et komplement. Det er nerlatende og bare et forsøk på å lure seg unna. Som oftest kommer de mest slikt når de vet fullstendig bra hva de har gjort galt.

Lenke til kommentar

Fikk litt vel mye innabords i går.

Faen.

 

Det siste jeg husker er at jeg ble båret rundt omkring i sirkler på stua, fordi noen ville hjelpe meg å spy.

Og at madammen satt og spilte strippepoker.

:love:

 

Nå skal jeg faen ikke drikke alkohol på en stund, kroppen verker og det er kun min egen feil. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...