Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at folk på fest ringer meg når jeg sover og skal bli henta..

Får iallefall penger for det, så snakkes hvis ikke jeg sovner igjen xD

 

EDIT: Ja har hørt om lydløs, men den glemmer jeg somregel, og våkner av mobilen som rister på gulvet og.

 

Pirattaxi?

Nei... Kjæresten og ei venninne..

Lenke til kommentar

Svette? Hår som skifter stilling? Leamus? Ikke spill gorillatrynet fra Farmen 2010, nå.

 

Det bare klødde litt. Jeg tror ikke at det var noe spesielt. Uansett irriterer det meg at ingen ringer meg, og jeg kjeder meg sånn her hjemme i kveld. Sånn er det også når jeg hører et meldingsvarsel og det aldri er min mobil. Jeg blir like skuffet hver gang.

Lenke til kommentar

Tror jeg har blitt allergisk mot egg. Spiste eggerøre til frokost idag, og har siden gått rundt med den verste ettersmaken som finnes - råtne egg. I tillegg har jeg hatt jævlig vondt i magen! Det verste er når jeg må rape, fy f***, for en stygg smak/lukt.

Vurderer å bare stikke fingeren i kjeften og spy opp hele døgnet, men har spist så mye annet rart idag at det ikke er aktuelt (okse, muffins og potetskruer). Grunnen til at jeg virkelig tror jeg ikke tåler egg lengre er at det faen ikke er første gangen dette skjer, dette er vel .. fjerde gangen? Og bare på en to-månedersperiode!

 

Jeg har ihvertfall spist mitt siste egg på en god, god stund.

 

edit: Nå måtte jeg rape igjen. Like før jeg kaster opp her og nå!

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...