€uropa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg kjente en liten kiling i skrittet og trodde at det var mobilen som ringte, men nei, den ligger på bordet en meter unna meg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ser vi på hvor posten er plassert, skulle man tro han har vært bortpå no rart? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg kjente en liten kiling i skrittet og trodde at det var mobilen som ringte, men nei, den ligger på bordet en meter unna meg. hva var det da? We need to know! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Svette? Hår som skifter stilling? Leamus? Ikke spill gorillatrynet fra Farmen 2010, nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 At det er så forferdelig å kommentere at en fyr skriver noe helt ræva. Ikke punktum eller noe, elendig settningsoppbygning også videre. Bare pga "en sterk dysleksi" greit nok at en kan ha dysleksi. Men den kan forbedres. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 "din rareste drømmen. kampen om ære" tråden %#!&! kan ikke noen snart rette det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 At det fortsatt lages pcer som ikke kan kjøre 2 prosesser om gangen -.- Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Irriterer meg at folk på fest ringer meg når jeg sover og skal bli henta.. Får iallefall penger for det, så snakkes hvis ikke jeg sovner igjen xD EDIT: Ja har hørt om lydløs, men den glemmer jeg somregel, og våkner av mobilen som rister på gulvet og. Pirattaxi? Nei... Kjæresten og ei venninne.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Svette? Hår som skifter stilling? Leamus? Ikke spill gorillatrynet fra Farmen 2010, nå. Det bare klødde litt. Jeg tror ikke at det var noe spesielt. Uansett irriterer det meg at ingen ringer meg, og jeg kjeder meg sånn her hjemme i kveld. Sånn er det også når jeg hører et meldingsvarsel og det aldri er min mobil. Jeg blir like skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg kan sende deg en melding hvis det er det om å gjøre xD Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg vil ikke få meldinger av helt vilkårlige personer, jeg vil få meldinger av pene damer eller gode venner som vil bli med ut eller finne på noe sammen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg bare spurte på fleip Sitter å har det ca samme her.. Dama sover og alle andre er bare kjipe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har ikke dame engang. Jeg har bare en bror på besøk, men hva skal han være godt for? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Pa-pa-pa poke his face Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 agree. Faen ass. Nå har foreldra mine klart og rote bort 25 meter med PN-leder jeg kjøpte for litt siden. Typisk sånne jævla systemfriker som skal trøkke alt så jævla langt innimellom ting. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Tror jeg har blitt allergisk mot egg. Spiste eggerøre til frokost idag, og har siden gått rundt med den verste ettersmaken som finnes - råtne egg. I tillegg har jeg hatt jævlig vondt i magen! Det verste er når jeg må rape, fy f***, for en stygg smak/lukt. Vurderer å bare stikke fingeren i kjeften og spy opp hele døgnet, men har spist så mye annet rart idag at det ikke er aktuelt (okse, muffins og potetskruer). Grunnen til at jeg virkelig tror jeg ikke tåler egg lengre er at det faen ikke er første gangen dette skjer, dette er vel .. fjerde gangen? Og bare på en to-månedersperiode! Jeg har ihvertfall spist mitt siste egg på en god, god stund. edit: Nå måtte jeg rape igjen. Like før jeg kaster opp her og nå! Endret 3. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 personen ved siden av meg.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Scroll Lock lyset står og blinker. Gidder ikke endre innstillingen, men uansett. Forbanna irriterende... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Utlendinger som kommer med: "Hei kompis! Hei kompis, kompis! Kompis!" - " Hva er navnet ditt!?" "Hei, hva er navnet ditt?!" "Chill kompis! Det er greit!" Brenn og dø. Jeg er faen ikke kompisen din. - Jobber i utelivsbransjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg