Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At PC-en ikke sier ifra når den vil ha litt luft, og i steden slår seg helt av midt i et spill.

http://www.almico.com/speedfan.php

Den er fin for å monitorere temperaturene til de forskjellige komponentene.

Jeg hadde forøvrig også samme problem, inntil jeg støvsugde viften til laptopen. Etter det kjørte den alle spill glatt uten overopphetet GPU som førte til tvangsnedleggelse.

Lenke til kommentar

Refsa:

YT?

 

Irriterer meg grenseløst når folk refererer til ting med kort eller vanlig navn uten link.

For meg er YT enten en videoside eller en yoghurtdrikk fra Tine. Mulig du mente en av delene, mulig du nevnte noe helt annet.

 

:whistle:

 

Det er samme situasjonen når man prøver å google nettverksutstyrprodusenten Option. Ordet Option er så vanlig at man finner det i andre sammenhenger.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Refsa:

YT?

 

Irriterer meg grenseløst når folk refererer til ting med kort eller vanlig navn uten link.

For meg er YT enten en videoside eller en yoghurtdrikk fra Tine. Mulig du mente en av delene, mulig du nevnte noe helt annet.

 

:whistle:

Etter mye tenking så kom jeg frem til YouTube og en video hvor en eller annen viser hvordan det gjøres.

Forøvrig så er YT fra Tine kjedelig yoghurt.

 

Angående yoghurt, irriterer at jeg ikke har fått smake de nye vårsmakene fra Tine :( . Må finne et sted som selger de i Oslo (hint hint).

Lenke til kommentar

Irriterer meg at folk på fest ringer meg når jeg sover og skal bli henta..

Får iallefall penger for det, så snakkes hvis ikke jeg sovner igjen xD

 

EDIT: Ja har hørt om lydløs, men den glemmer jeg somregel, og våkner av mobilen som rister på gulvet og.

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...