Delvis Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 det som gjør meg forbanna er enkelt og greit når folk syter om alt, nå mener jeg abselutt alt! 6334954[/snapback] Definisjonen "syte".. Hva med noen eksempler på hva som er irriterende "syting"? Det er nemlig veldig utbredt å feilaktig kalle [kritiske bemerkninger] for "syting" Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg blir forbanna når folk jeg sitter på med (i bil) kjører som en homo. Skulle til finland i fjor med mora mi og noen kompiser, modern kjørte. Det var sommer, sol, og nydelige veier. Som noen av dere vet, så er det en 4-5 kilometer lang veislette når man kjører til kilpis, og hele veien på den strekka så klarte modern å kjøre i rundt 70. Hadde ikke vært noen problem å lugget i 150. På toppen av alt, så var det glovarmt inni bilen og jeg måtte pisse. Rett før jeg tvang mora mi til å trå på gassen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det bare jeg som irriterer meg så grenseløst over denne gulost/hvitost-tråden? Herregud, det har ingenting å si hva man sier, det betyr det samme! Greit nok å lage en undersøkelse på det for å få oversikt over det mest brukte ordet, men å diskutere det i 162 fukkings sider er så jævla idiotisk, ingen kommer til å begynne å si det ene eller andre fordi noen på forumet sier at det og det er riktig! Ahh, godt å få det ut. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Folk som applauderer etter at filmen er slutt på kino. Denne avskyelige aktiviteten inntreffer stort sett på premieredager, og utføres av fjortiser og andre misforståtte kukkhuer. De tror sikkert de er med på et eller annen jævla spesielt siden det er premiere og alt. Hva skal det være godt for? Newsflash: Menneskene du ser på lerretet er ikke til stede i virkeligheten. De hører ikke at du slår hendene sammen som en annen mongo som er stolt over å ha fått såpass koordinasjon at han klarer det, så hold hendene atskilt under hele forestillingen, takk. Hvis dere plent må holde hendene samlet, før dem mot hverandre forsiktig så de ikke avgir noen som helst form for lyd når de møter hverandre. Her er en enkel regel: Hvis regissøren ikke er til stede for å presentere filmen og takker for seg etterpå, klapper du IKKE! IKKE! IKKE! Det verste jeg har opplevd i denne sammenhengen er da jeg var på Men In Black på premieredagen. Da satt det en gjeng og KLAPPET I TAKT under rulleteksten. AAAAARGHHHH! 6334809[/snapback] Synes det er flaut når folk gjør slikt, jævlig lættis og irriterende og. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Folk som applauderer etter at filmen er slutt på kino. Denne avskyelige aktiviteten inntreffer stort sett på premieredager, og utføres av fjortiser og andre misforståtte kukkhuer. De tror sikkert de er med på et eller annen jævla spesielt siden det er premiere og alt. Hva skal det være godt for? Newsflash: Menneskene du ser på lerretet er ikke til stede i virkeligheten. De hører ikke at du slår hendene sammen som en annen mongo som er stolt over å ha fått såpass koordinasjon at han klarer det, så hold hendene atskilt under hele forestillingen, takk. Hvis dere plent må holde hendene samlet, før dem mot hverandre forsiktig så de ikke avgir noen som helst form for lyd når de møter hverandre. Her er en enkel regel: Hvis regissøren ikke er til stede for å presentere filmen og takker for seg etterpå, klapper du IKKE! IKKE! IKKE! Det verste jeg har opplevd i denne sammenhengen er da jeg var på Men In Black på premieredagen. Da satt det en gjeng og KLAPPET I TAKT under rulleteksten. AAAAARGHHHH! 6334809[/snapback] Synes det er flaut når folk gjør slikt, jævlig lættis og irriterende og. 6335536[/snapback] Egentlig synes jeg det er flaut med folk som støyer og gjør mye av seg i det hele tatt.. Vi burde være forbi det stadiet i 2006. Vi burde være rolige, koole og reflekterte hele bunten i dag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det bare jeg som irriterer meg så grenseløst over denne gulost/hvitost-tråden? 6335489[/snapback] Er nok ikke bare deg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Denne i begynnelsen av de fleste filmene mine Det er faktisk bare de som kjøper/leier filmer på lovlig vis som får denne JÆVLA snutten (som ikke kan spoles forbi), mens de som piratkopierer ler når de slipper å se den. Det er da ikke de som kjøper/leier filmer som er problemet med piratkopiering, men det er allikevel vi som må tåle den jævla dritten! 6183905[/snapback] irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! orddeling!homofobe! finnes det større idioter?FOX DVD! hva faen er vitsen med å gi ut en europeisk utgivelse av en serie, og bare ta med den amerikanske sub'en for døve?gulostinger!folk som tror de eier halve setet mitt når bussen er full og de må sitte ved siden av meg.folk som tror at sosialklienter er lavere skapninger. hva med å heller bli kjent med folk istedet for å dømme dem pga økonomien dems?religioner! alle!folk.aetat. hvorfor skal de absolutt sende meg på jobbsøkekurs for 4. gang?? hva med å gjøre jobben de har og hjelpe meg med å få meg jobb? disse kursene har 2 dager med jobbsøking og resten er om noe annet tull! og ikke glem stedet jeg bor... 9 m² stor hybel, med to utenlendinger som har vært i norge i 6 måneder som nærmeste naboer. også det kjøkkenet jeg deler med han ene... han klipper tånegler der! og han vasker ikke opp etter seg. og han andre bruker gangen min(vår) som røykerom, og han røyker 60+ sigaretter om dagen! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har flyttet inn i ny leilighet, det bråker så mye der at jeg har ikke sovet på en uke. FY FAAN Aløkasdgøsdg Bra jeg aldri underskrev den kontrakten, haha Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Sonen på TV2! Hvis du vil bli irritert, så slå på nå, og du får garantert tilfredsstillelse. Dette er tredje gangen jeg tilfeldigvis slår på TVen og ser denne "Petter"-knotten stå og syte og tyte. Nå skal jeg finne styrken til å dempe hatet og skifte kanal. ...Sånn, det var godt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Sonen på TV2! Hvis du vil bli irritert, så slå på nå, og du får garantert tilfredsstillelse. Dette er tredje gangen jeg tilfeldigvis slår på TVen og ser denne "Petter"-knotten stå og syte og tyte. Nå skal jeg finne styrken til å dempe hatet og skifte kanal. ...Sånn, det var godt. 6342937[/snapback] Er de han der som er litt tvilsom det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! 6336163[/snapback] Har du drukket? Selvfølgelig er det stjeling! Du tar noe som ikke er ditt, som du heller ikke har betalt for. Det er utrolig blåøyd å tro at nedlasting ikke er stjeling. Sånne utsagn som det irriterer meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! 6336163[/snapback] Har du drukket? Selvfølgelig er det stjeling! Du tar noe som ikke er ditt, som du heller ikke har betalt for. Det er utrolig blåøyd å tro at nedlasting ikke er stjeling. Sånne utsagn som det irriterer meg. 6344529[/snapback] Du betaler ikke for dopapir på offentlige toaletter eller Men skal være enig, jeg har kjøpt meg drøssevis av DVD filmer og div. Spill, kommer til å fortsette med det også. Det har jo gått med mange millioner i produksjon av mye av det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det ikke en cs bot a? 6334144[/snapback] Det er nok en IRC-bot ja. Som kicker alle som spammer. Men den boten er ikke en bot, det er ei jente. And so on. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! 6336163[/snapback] Har du drukket? Selvfølgelig er det stjeling! Du tar noe som ikke er ditt, som du heller ikke har betalt for. Det er utrolig blåøyd å tro at nedlasting ikke er stjeling. Sånne utsagn som det irriterer meg. 6344529[/snapback] Feil. Stjeling er stjeling. Piratkopiering er nettopp det, piratkopiering. Når man kopierer filmer osv. med copyright stjeler man ikke det fysiske produktet, og produsenten taper bare en potensiell inntekt. Selvsagt er det umoralsk og feil, men stjeling er det ikke. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! 6336163[/snapback] Har du drukket? Selvfølgelig er det stjeling! Du tar noe som ikke er ditt, som du heller ikke har betalt for. Det er utrolig blåøyd å tro at nedlasting ikke er stjeling. Sånne utsagn som det irriterer meg. 6344529[/snapback] Du betaler ikke for dopapir på offentlige toaletter eller 6344538[/snapback] Hørt om skatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 irriterer meg noe så grenseløst over den propagandaen der! man stjeler jo ikke når man laster ned, er ikke som man fysisk tar plata! 6336163[/snapback] Har du drukket? Selvfølgelig er det stjeling! Du tar noe som ikke er ditt, som du heller ikke har betalt for. Det er utrolig blåøyd å tro at nedlasting ikke er stjeling. Sånne utsagn som det irriterer meg. 6344529[/snapback] Feil. Stjeling er stjeling. Piratkopiering er nettopp det, piratkopiering. Når man kopierer filmer osv. med copyright stjeler man ikke det fysiske produktet, og produsenten taper bare en potensiell inntekt. Selvsagt er det umoralsk og feil, men stjeling er det ikke. 6344559[/snapback] Selvsagt er det stjeling! Nasking er stjeling, underslag er stjeling, piratkopiering er stjeling. Det forekommer i forskjellige former, men går ut på det samme. Du tilegner deg noe på en ulovlig måte. stjele stjal, stjålet (norr stela) 1 ta noe som tilhører en annen, tjuve, naske s- en bil / s- varer i butikken / s- som en ravn / s- en idé fra en Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 det som gjør meg forbanna er enkelt og greit når folk syter om alt, nå mener jeg abselutt alt! 6334954[/snapback] Definisjonen "syte".. Hva med noen eksempler på hva som er irriterende "syting"? Det er nemlig veldig utbredt å feilaktig kalle [kritiske bemerkninger] for "syting" 6335425[/snapback] "åh alt er galtblablablablabla." etter 5 min jobbing "åh, jeg er så lei av og jobbe! hvor lenge er det til vi er ferdige?" og utfører hveren bevegelse som om de bærte rundt på en stein på flere 100 kilo . gennerelt alle sentinger som begynner på "åh"! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Å være født seeent på året. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Å være født seeent på året. Det irriterer meg. 6344727[/snapback] Haha. Ditto. Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noe som irriterer meg: Folk som skal nevne janteloven i annehver setning uten å noen gang har lest Sandemose. I tillegg til de vanlige synderne som gamle damer med småpenger etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg