Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kar på Facebook irriterer meg. Hvorfor?

 

"Det er bare 5 dager og 1t og 1min til bursdagen min"

"Det er bare 3 dager til MIN busdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"1 Dag til min bursdag !"

 

Slår ikkje ei eg er ven med. Ho byrja å telle ned 16 dagar før. :dontgetit:

 

Haha, apropos det der så har jeg en på nettby som starta og telle ned noe sånt som 56 dager før. Men jeg lot henne høre det noen dager etterpå og har ikke sett noe mer til nedtellinga:D

 

Noe av det mest irriterende som finnes er når du vinner en diskusjon overlegent, men personen du diskuterer må er så dum at han/henne faktisk tror de vant! Det er sånne situasjoner jeg bare får lyst til og legge meg ned og gråte av:(

Lenke til kommentar

At alle de trådløse nettverkene innen rekkevidde er krypterte.

 

Jeg tror ikke folk er redde for at nettet skal gå tregere om et par naboer låner linja til e-post i ferien.

Jeg tror istedet de frykter den &%¤&%¤& regelen som sier at de er ansvarlige for all aktivitet på linja deres.

 

Fanden ta den regelen og juristene som fikk den gjennom!

 

Så mye bedre verden hadde vært om folk med smartphones kunne koble seg til alle nettverk gratis.

Lenke til kommentar

At alle de trådløse nettverkene innen rekkevidde er krypterte.

 

Jeg tror ikke folk er redde for at nettet skal gå tregere om et par naboer låner linja til e-post i ferien.

Jeg tror istedet de frykter den &%¤&%¤& regelen som sier at de er ansvarlige for all aktivitet på linja deres.

 

Fanden ta den regelen og juristene som fikk den gjennom!

 

Så mye bedre verden hadde vært om folk med smartphones kunne koble seg til alle nettverk gratis.

 

Lett og cracke uansett da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...