anonymmmmmm Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En kar på Facebook irriterer meg. Hvorfor? "Det er bare 5 dager og 1t og 1min til bursdagen min" "Det er bare 3 dager til MIN busdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!" "1 Dag til min bursdag !" Slår ikkje ei eg er ven med. Ho byrja å telle ned 16 dagar før. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 PCN MIN!!!!!!!!!!!!! BRENN!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÅ SKJERM NÅR JEG SLETTER NOE!!!!!!!!! ¤%&/(/&%¤#%#¤/ ( . )y( . ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At jeg suger til å tegne / skissere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Mista hele krydderbøssa over burgerne mine Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) ^ word. Men jeg kan tenke meg at så snart man bare blir vant til det nye utseendet og systemet er det nok ikke så ille som alle skal ha det til. Endret 2. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At lapskausen min er mer som kjøttsuppe. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At turtallsperra funker litt for bra, så jeg må sansynligvis ta bussen på mandag -.- Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At jeg ikke har penger nok til det siste Metallica albumet i samlingen Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En kar på Facebook irriterer meg. Hvorfor? "Det er bare 5 dager og 1t og 1min til bursdagen min" "Det er bare 3 dager til MIN busdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!" "1 Dag til min bursdag !" Slår ikkje ei eg er ven med. Ho byrja å telle ned 16 dagar før. Haha, apropos det der så har jeg en på nettby som starta og telle ned noe sånt som 56 dager før. Men jeg lot henne høre det noen dager etterpå og har ikke sett noe mer til nedtellinga:D Noe av det mest irriterende som finnes er når du vinner en diskusjon overlegent, men personen du diskuterer må er så dum at han/henne faktisk tror de vant! Det er sånne situasjoner jeg bare får lyst til og legge meg ned og gråte av:( Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er jo ikke meninga å si at du har bursdag, andre skal si det til deg Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At det er vanskelig å bli god i Photoshop Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Folk som skal passe på alle til enhver tid og prater til deg som om du var et lite barn! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At alle de trådløse nettverkene innen rekkevidde er krypterte. Jeg tror ikke folk er redde for at nettet skal gå tregere om et par naboer låner linja til e-post i ferien. Jeg tror istedet de frykter den &%¤&%¤& regelen som sier at de er ansvarlige for all aktivitet på linja deres. Fanden ta den regelen og juristene som fikk den gjennom! Så mye bedre verden hadde vært om folk med smartphones kunne koble seg til alle nettverk gratis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At alle de trådløse nettverkene innen rekkevidde er krypterte. Jeg tror ikke folk er redde for at nettet skal gå tregere om et par naboer låner linja til e-post i ferien. Jeg tror istedet de frykter den &%¤&%¤& regelen som sier at de er ansvarlige for all aktivitet på linja deres. Fanden ta den regelen og juristene som fikk den gjennom! Så mye bedre verden hadde vært om folk med smartphones kunne koble seg til alle nettverk gratis. Lett og cracke uansett da... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At alle de trådløse nettverkene innen rekkevidde er krypterte. Lett og cracke uansett da... Ikke nødvendigvis, WEP er lett å cracke, WPA kan crackes om det har mye aktivitet og WPA2 er så og si umulig å cracke via remote. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 BackTrack og aircrack-ng. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Irriterer noe så inni svarteste helvete at HMA's web-proxy har slutta å virke. Forbanna Sony! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg