Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Pc'en min også er stygg.

Den vil ikkje skru seg av.

Når eg først skrur den på, må eg bak for å ta ut og inn USB'ane eg vil skal funke.

Etter nokre timar bruk vil den ikkje leggje merke til verken USB eller CD/DVD som eg stappar inni.

Installering av ting kan ta timevis fordi den henger seg opp her og der utan grunn.

 

Men fytti katta kor eg elskar å spele med i7 920 og Radeon 5850 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All gammel musikk man kan finne i dag er jo bra.

Ellers hadde det ikke overlevd til i dag.

 

Om man liker det er annen ting, men hvis et slikt "naturlig utvalg" innen musikken er et faktum, regnes det nok som bra av de fleste.

 

Det er nok derfor så mange liker gammel musikk, rett og slett fordi det er så bra at det har overlevd fram til i dag, ikke på grunn av nostalgi eller bare fordi det er gammelt.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

jeg bare HAAATER alle gruppene på facebook som inneholder "Join here to get this new awsome super delicious nice app" og i infoen står det "invite all your friends to unlock this fabulous new spanish shit app from hell". Hater folk som tror det funker og hater folk som inviterer meg til slike dritt grupper. Folk er så korka på noen områder. Kan nesten lage en gruppe som sier "Join now to get 1 mill dollars" "all you got to do is to link your bank info on the wall and we send the money to the winner"

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at folk har så vanskelig for å tro at jeg har fått meg dame.

Riktignok var det en aprilsnarr, men likevel.

Jeg måtte nesten på gråten og mane frem snørr og tårer for å få noen til å tro det.

 

Irriterende hvor lite tiltro folk har til meg på kjærlighetsfronten.

Det er sååå irriterende. Ved 1. april, den personen som skal overbevise en person om et eller annet og ikke gir seg, for så å gå med henda i været og 'aprilsnarr!'.. Det er så unødvendig og får meg til å mislike personen ganske mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...