svelemoe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Pc'en min også er stygg. Den vil ikkje skru seg av. Når eg først skrur den på, må eg bak for å ta ut og inn USB'ane eg vil skal funke. Etter nokre timar bruk vil den ikkje leggje merke til verken USB eller CD/DVD som eg stappar inni. Installering av ting kan ta timevis fordi den henger seg opp her og der utan grunn. Men fytti katta kor eg elskar å spele med i7 920 og Radeon 5850 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At all den kule musikken var på 80 tallet. Vi trenger mer av den type musikk! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Irriterer meg at polakker kommer til norge, stjeler biler og stikker hjem til polen.. Denne er bevis nok.. PC (arendal) skilter og bare polske kommentarer på filmen... God i hate poland Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At all den kule musikken var på 80 tallet. Vi trenger mer av den type musikk! Type New Wave? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eg er ufatteleg treig. Først no gjekk det opp for meg at om ein fjernar punktumet i Tek.no blir det tekno :/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At all den kule musikken var på 80 tallet. Vi trenger mer av den type musikk! Type New Wave? 80 Tallet generelt. Ta for eksempel Top Gun soundtracket Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg elsker mye av det som ble laget på den tiden, for eksempel The Smiths og Joy Divison, men det er ikke å skyve under et teppe at det i tillegg ble laget utrolige mengder søppelmusikk på den tiden, synes nå jeg da. Samme gjelder forsåvidt 90- og 2000-tallet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) All gammel musikk man kan finne i dag er jo bra. Ellers hadde det ikke overlevd til i dag. Om man liker det er annen ting, men hvis et slikt "naturlig utvalg" innen musikken er et faktum, regnes det nok som bra av de fleste. Det er nok derfor så mange liker gammel musikk, rett og slett fordi det er så bra at det har overlevd fram til i dag, ikke på grunn av nostalgi eller bare fordi det er gammelt. Endret 2. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan hende du har rett, men det er jo en hel del objektivt frastøtende materiale å finne på for eksempel Spotify, type samleplater fra '88 med tysk dansebandmusikk som ingen hører på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Blondies Parallel Lines fra 1978, derimot... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At stolen min skal lage meir lyd enn ein rusta volvo når eg prøvar å røyse meg. Vekkjer heile huset med bråket mitt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jeg bare HAAATER alle gruppene på facebook som inneholder "Join here to get this new awsome super delicious nice app" og i infoen står det "invite all your friends to unlock this fabulous new spanish shit app from hell". Hater folk som tror det funker og hater folk som inviterer meg til slike dritt grupper. Folk er så korka på noen områder. Kan nesten lage en gruppe som sier "Join now to get 1 mill dollars" "all you got to do is to link your bank info on the wall and we send the money to the winner" Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Stolen min gjør det samme. Også mangler en skrue under, så jeg kan vippe hele stolsete til venstere side. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 At jeg alltid planlegger å se på en film/serie, som selvsagt ender i at jeg gjør alt annet i stedet. Så er det sent, jeg burde sove, men ser likevel på serien mens jeg nesten sovner. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Irriterer meg over at folk har så vanskelig for å tro at jeg har fått meg dame. Riktignok var det en aprilsnarr, men likevel. Jeg måtte nesten på gråten og mane frem snørr og tårer for å få noen til å tro det. Irriterende hvor lite tiltro folk har til meg på kjærlighetsfronten. Det er sååå irriterende. Ved 1. april, den personen som skal overbevise en person om et eller annet og ikke gir seg, for så å gå med henda i været og 'aprilsnarr!'.. Det er så unødvendig og får meg til å mislike personen ganske mye. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Folk som irriterer med vilje. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Folk som faen meg skriver feil med vilje. "Spise brød skive" "Digg med påske ferie" Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) At jeg ikke får logget på msn.. Jævla søppelprogram EDIT: Også funker ikke ebuddy heller! FAEN Endret 2. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Eg er ufatteleg treig. Først no gjekk det opp for meg at om ein fjernar punktumet i Tek.no blir det tekno :/ Wow. Det har ikke jeg lagt merke til, heller. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) En kar på Facebook irriterer meg. Hvorfor? "Det er bare 5 dager og 1t og 1min til bursdagen min" "Det er bare 3 dager til MIN busdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!" "1 Dag til min bursdag !" Endret 2. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg