Grand Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Bare jeg som blir flau og irritert av å være nordmann på skjærtorsdag med saker som dette: http://www.dagbladet.no/2010/04/01/nyheter/raning/fyll/utenriks/politiet/11103556/ og fylleraid i Strømstad? Helt latterlig. Jeg føler at jeg dør litt inne i meg når jeg leser og ser sånt som det der. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var svensk en statsborger. så jeg kunne tatt en facepalm enn å føle skam over å være nordmann. HVA FAEN? http://www.vg.no/nyheter/uten-annonser/artikkel.php?artid=585933 Endret 1. april 2010 av Sno Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At mine foreldre ikke tror meg, og at jeg ikke finner russeklærne mine. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At mine foreldre ikke tror meg, og at jeg ikke finner russeklærne mine. Hahahaha. Ingen tror deg Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble skikkelig syk samme dag jeg ankom hytta, sov ikke et minutt den natta, og dro hjem igjen dagen etter. På veien hjem spøy jeg opp det lille jeg hadde orket å stappe i meg. Siden da har jeg ikke klart å sove, og appetitten er totalt fraværende. Jeg er svak, trøtt som faen og har en fæl hodepine. Og på toppen av det har jeg aldri sett dårligere påskevær. Makan til ferie… Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At mine foreldre ikke tror meg, og at jeg ikke finner russeklærne mine. Hahahaha. Ingen tror deg Joda, hu som er stokk dum Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Blir veldig stolt av å være haldenser/østfolding når jeg leser om de forbanna idiotene som drar over til Sverige for å drive faenskap. Skulle ikke vært lov. Endret 1. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Porto Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spotify er heelt klikk akkurat nå! OMFG Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg savner det å være på hytta i påsken for å stå på ski. Slalåm, langrennsturer som avsluttes med bål i snøen med pølser og god drikke. Etter noen kalde, men hyggelige timer bærer det hjemover for å sitte foran en varm peis. Der kan man sitte med en kopp varm sjokolade mens man ser på påskekrimen. Bare tanken får med til å smile fra øre til øre. Endret 1. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Blir veldig stolt av å være haldenser/østfolding når jeg leser om de forbanna idiotene som drar over til Sverige for å drive faenskap. Skulle ikke vært lov. Som den haldenseren jeg er, føler jeg med deg... Den ENE gangen Halden er i nyhetene iløpet av et år, ja da er det noe med fyll fanteri og harry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Irriterer meg over at folk har så vanskelig for å tro at jeg har fått meg dame. Riktignok var det en aprilsnarr, men likevel. Jeg måtte nesten på gråten og mane frem snørr og tårer for å få noen til å tro det. Irriterende hvor lite tiltro folk har til meg på kjærlighetsfronten. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det gjør det iallefall ikke bedre - uansett hvordan situasjonen var før. Endret 1. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dreamworks med sine animasjonsfilmer, tror liksom de noensinne klarer å nå opp til det pixar lager. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ødelagt mobillader. Må bruke laderen til headsettet som gir 350mA i stedet for 890mA. Når jeg bruker et program som gjør mobilen om til en trådløs router, bruker jeg mer strøm enn laderen klarer å gi. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan ikke folk slutte å bruke "Eye of the tiger" til alt mulig på TV som liksom skal være tøft? Fy faen, det skal altså ikke mye kreativitet til for å lage noe som faktisk sendes på TV. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dreamworks med sine animasjonsfilmer, tror liksom de noensinne klarer å nå opp til det pixar lager. Word. Den første Shrekfilmen er bra, da. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 NEEEEEEEI, Spotify Premium er utgått! Har dette eksakte uttrykket akkurat nå: Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fuckin' hell. CMD lukker seg automatisk etter et halvt sekund når jeg åpner det - HVA ER DET FOR NOE!? TIPS!? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fuckin' hell. CMD lukker seg automatisk etter et halvt sekund når jeg åpner det - HVA ER DET FOR NOE!? TIPS!? Reinstaller, formatter osv. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fy søren. Denne stygge PCn skal inn til komplett. De skal få høre. Nok problemer med denne shiten. 12 000 kroner i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg