Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

YT smaker ikke spesielt godt. Kjøpt det twice på impuls(var rett ved skranken), var rett og slett æsj.

(snakker om drikke-YT'n)

Lenke til kommentar

Faen, no har youtube "oppgradert" designen og layouten IGJEN! Det blir ikkje akkurat betre.

1) Clear Cache og alt det der

2) quit browser

3) open browser

4) ???

5) Profit

Youtube loader ikke i det heletatt for meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

I dag er det vel dagen for aprilsnarr, dette er jo både artig og plagsomt.

Det som avlikevel ikke er artig er at jeg tenker å ta turen til legevakta i dag. Begynte å få smerter på høyre side av ryggen, ca 15 cm over beltestedet. Med andre ord i nyreregionen. Får håpe det bare er noe muskelrelatert, men det tror jeg også det er. Føler meg hverken uvell eller har blod i urin eller liknende symptomer. Uansett er det greit å få bekreftet hva smertene faktisk skyldes.

Får håpe det ikke er så vanvittig stor kø på legevakta...

Lenke til kommentar

Bare jeg som blir flau og irritert av å være nordmann på skjærtorsdag med saker som dette: http://www.dagbladet.no/2010/04/01/nyheter/raning/fyll/utenriks/politiet/11103556/ og fylleraid i Strømstad? Helt latterlig.

Skulle til å svare nei siden jeg er så vandt til Norge på harryturoppslag, men det var før jeg så bildet. Østfoldinger.... :no:

Varför är det tradition att dra över gränsen?

Billig mat, thats it...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Herregud!! Hvordan går det an å være så syk i hodet at man kidnapper sin egen 6 år gamle stedatter? Men det som er irriterende er politiet; "Ja, det er ikke vårt problem, da må du gå til barnevernet" Og barnevernet: "Det er en politisak". Hva faen skal man med politi og barnevern hvis de bare driter i folk på den måten?!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...