Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det!

HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger!

Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene

15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus?

Hvis det er faste tidspunkt kan du jo ha telefonen avskrudd på disse og se.

For å hindre den i å bruke internett i det hele tatt kan du forandre APN-navnet under innstillinger-generelt-nettverk-mobildatanettverk (Hvis det ikke alt er gjort allerede da, selvsagt)

Telenor har lagt inn en sperre nå, så det ikke vil skje videre. Men likevel, det er veldig irriterende å betale for noe jeg ikke har gjort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har typen irriterende hodepine som gjør meg uggen og ubrukelig. Det føles ut som å gå rundt med en skarp, tung stein på hodet. Jeg har ventet med å ta piller helt til nå fordi jeg er vandt til så mye verre. Men nå orket jeg bare ikke mer.

Lenke til kommentar

Når man er på utkikk etter et klasplagg men finner bare de med dårlig passform eller "liksom ikke det jeg så etter" også tenker man tilbake på den "fleece jakken" man en gang hadde som var den beste du noen gang har hatt, så varm og god, men finner ikke noe som er i nærheten engang :glare:

Lenke til kommentar

eller denne!

:!:

Rakkern jeg sleit med å lukke den, klarte å lukke Firefox, men den husker tydeligvis faner og ble offer en gang til!

HÅHÅHÅHÅ :D im so evil :tease:

edit: men hvis man holder inn enter-knappen en stund så slutter den

Endret av Nymph
Lenke til kommentar

Task-Manager -> avslutt prossess: Firefox.exe. :wee:

OT: Irriterende å sitte i et rom fullt av jenter som tydeligvis driter i at lydnivået deres går alvorlig ut over hodet mitt. *finne frem hodepinetablettene*

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...