Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

INNI GRANSKAUEN hvor irriterende reklamen for Miljøagentene er.

"Jeg er ikke sint, vare veldig veldig skuffa"

 

Får lyst til å slenge fjernkontrollen rett inn i TVen når jeg ser de drittungene.

Miljøvern er bra, men miljøagenter fortjener å brenne!

 

Hjelper det om du ser denne? :wee:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

INNI GRANSKAUEN hvor irriterende reklamen for Miljøagentene er.

"Jeg er ikke sint, vare veldig veldig skuffa"

 

Får lyst til å slenge fjernkontrollen rett inn i TVen når jeg ser de drittungene.

Miljøvern er bra, men miljøagenter fortjener å brenne!

 

Hjelper det om du ser denne? :wee:

 

Bwahahahahahaha!!!!111111111

Lenke til kommentar

HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det!

 

HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger!

 

Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene

15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus?

Lenke til kommentar

HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det!

 

HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger!

 

Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene

15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus?

 

Bruker du GPS funksjon? Den benytter internettbruk.

Lenke til kommentar

HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det!

 

HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger!

 

Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene

15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus?

 

Hvis det er faste tidspunkt kan du jo ha telefonen avskrudd på disse og se.

 

For å hindre den i å bruke internett i det hele tatt kan du forandre APN-navnet under innstillinger-generelt-nettverk-mobildatanettverk (Hvis det ikke alt er gjort allerede da, selvsagt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...