Kornfleks Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 INNI GRANSKAUEN hvor irriterende reklamen for Miljøagentene er. "Jeg er ikke sint, vare veldig veldig skuffa" Får lyst til å slenge fjernkontrollen rett inn i TVen når jeg ser de drittungene. Miljøvern er bra, men miljøagenter fortjener å brenne! Hjelper det om du ser denne? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg at jeg sover så jævla lenge... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg at jeg sover så jævla lenge... Join the club. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 INNI GRANSKAUEN hvor irriterende reklamen for Miljøagentene er. "Jeg er ikke sint, vare veldig veldig skuffa" Får lyst til å slenge fjernkontrollen rett inn i TVen når jeg ser de drittungene. Miljøvern er bra, men miljøagenter fortjener å brenne! Hjelper det om du ser denne? Bwahahahahahaha!!!!111111111 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Folk som faen ikke klarer å ligge unna spoilers når den som poster sier KLART OG TYDELIG at det er spoilers. Når det er står spoilers så burde de ha nok IQ at man ikke skal TRYKKE på spoiler. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Enkelte på MSN: Herregud, er det nødvendig å må sende nudge, og deretter skrive "..." fordi jeg ikke har svart innen et halvt minutt? I tillegg holdt jeg jo på å skrive svaret. Endret 30. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Knuste akkurat et dyrt fitteglass. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva bruker man slike glass til ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Knuste akkurat et dyrt fitteglass. Har Aune Sand laget fitteglass og nå? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 At kjevik fallskjermklubb skal selge flyet sitt akkurat i år som jeg holder på å spare opp til lappen -.- Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva bruker man slike glass til ? Et utmerket spørsmål, min kjære mand. Etter min oppfatning gjør de intet annet enn å bare stå der og forsvinne en etter en ettersom årene går. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 At jeg brukte 150kr på microsoftpoints just, lasta ned mappack til MW2 åsså funker det faen ikke! Jævla microsoft... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, Microsoft sin feil at noe til MW2 ikke virker? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det! HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger! Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene 15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det! HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger! Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene 15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus? Bruker du GPS funksjon? Den benytter internettbruk. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, ikke det heller. I tillegg så er det også ofte på natta, i 6 timer sammenhengende... Å det er ikke i søvne... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 HVORFOR i alledager får jeg regning på internettbruk på iPhone når jeg ikke KAN bruke det? Jeg har gammel iPhone og ikke 3G nett, får ikke til å motta mms, har slått av dataroaming og med Bossprefs har jeg skrudd av EDGE. Likevel får jeg over 300 kr på internett hver mnd uten å ha brukt det! HVIS jeg noen gang (utenom wifi) prøver å logge på får jeg feilmelding, så jeg har sjekket det flere ganger! Det som er så rart er at jeg står oppført i 6 timer osv, ikke bare 2 minutter. iPhone går jo i ventemodus etter 1 min!!! I tillegg er det de samme tidspunktene 15:30:11 flere ganger! HVORDAN kan dette gå an? Er dette noe virus? Hvis det er faste tidspunkt kan du jo ha telefonen avskrudd på disse og se. For å hindre den i å bruke internett i det hele tatt kan du forandre APN-navnet under innstillinger-generelt-nettverk-mobildatanettverk (Hvis det ikke alt er gjort allerede da, selvsagt) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 man kan ikke stole på iCrap... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg GRØNN over folk som bruker "xD" og lignende her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg