krizz95 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 det er fordi, jeg skjønner ikke at folk irriterer seg over ting som ikke er til å irritere sseg over ^^, Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Pakk og avskum som han her irriterer meg. Det der er jo bare en stakkar som prøver å få endene til å møtes mens han søker om asyl i Norge. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 det er fordi, jeg skjønner ikke at folk irriterer seg over ting som ikke er til å irritere sseg over ^^, Har du en kvise i anus kan du irritere deg grønn uten at andre bryr seg noe som helst. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Pakk og avskum som han her irriterer meg. Det der er jo bare en stakkar som prøver å få endene til å møtes mens han søker om asyl i Norge. Det finnes lovlige metoder å tjene penger på. Det er i tilegg til pengene staten gir asylsøkere. Du må ikke selge gift til andre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Pakk og avskum som han her irriterer meg. Det der er jo bare en stakkar som prøver å få endene til å møtes mens han søker om asyl i Norge. Det finnes lovlige metoder å tjene penger på. Det er i tilegg til pengene staten gir asylsøkere. Du må ikke selge gift til andre. Hehe. Hyperio er nok litt ironisk her. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 At det er skolefri og jeg ikke har en drit å finne på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Høres litt trist ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 At det er skolefri og jeg ikke har en drit å finne på. Kjenner følelsen alt for godt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 At bad company 2 ikke vil starte Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 at x`n min er forbanna for at jeg har kommet over han, når han ikke har kommet over meg. akkuratt nå kommer jeg ikke på noe som er mer irriterende.. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 "NÅ ER DET LØRDAGSKOS!"[...] er det ikke fredagskos?[...] Hm, det kan hende det.. (Ops). Jeg hiver meg alltid på kontrollen for å mute når jeg ser den reklamen komme (blant flere andre). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 AAAAARGH!!! Jeg hater halvtimelange kosmetikkreklamer for kvinner! Nå er Simpsons på Viasat4 avbrutt av Heidi Klump som reklamerer for en hudkrem. Hun klarer seg ikke med med et vanlig reklameinnslag på 15-30 sekunder. Hun holder på og holder på. De gjentar bestillingsinformasjon fem ganger. Reklamer med blå væske er plagsomme, men varer heldigvis ikke så lenge. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe, ja slike folk er plagsomme. Som å stå i kasse kø for å kjøe 1 melk og brød, og personen foran deg har en hel vogn stapp full. også må de selvsagt betale med småmynter -.- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 INNI GRANSKAUEN hvor irriterende reklamen for Miljøagentene er. "Jeg er ikke sint, vare veldig veldig skuffa" Får lyst til å slenge fjernkontrollen rett inn i TVen når jeg ser de drittungene. Miljøvern er bra, men miljøagenter fortjener å brenne! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg at de ikke har flaskeautomater her... hver gang jeg har flasker å pante må jeg henvende meg til kassa og de må skrive alt sammen ned, for så å regne sammen og utbetale panten. Er forferdelig tungvint fordi det tar evig lang tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg at jeg står opp tidlig i forhold til kameratene mine. -_- Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Irriterer meg når firefox krasjer, og at jeg står opp så jævlig tidlig, selvom jeg bare har sovet i 5 timer! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Du kunne prøve Chrome eller Opera om FireFox kræsjer ofte. Eller laste ned nyeste versjon. Jeg synes FireFox begynner å bli gammeldags... Det skjer ikke mye innovasjon fra den kanten. ...Noe som forøvrig er veldig irriterende. Endret 30. mars 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 at jeg må vente en hel time før vi kan kjøre til sweeden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg