Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Noe som er evig surt er når du sover dårlig om natta fordi det er varmt, og ikke sovner før i 3 tiden, så kommer du hjem etter jobb/skole og skal legge deg å sove en times tid fordi du er sliten og trøtt, så ser du at katta di ligger i senga og sover, og på puta ligger den lengste våt-faste kabelen i manns historie. FAEN! :mad:

8422018[/snapback]

 

Hahaha. Sånn er livet. Shit happens. =)

8422136[/snapback]

...snille pusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe som er evig surt er når du sover dårlig om natta fordi det er varmt, og ikke sovner før i 3 tiden, så kommer du hjem etter jobb/skole og skal legge deg å sove en times tid fordi du er sliten og trøtt, så ser du at katta di ligger i senga og sover, og på puta ligger den lengste våt-faste kabelen i manns historie. FAEN! :mad:

8422018[/snapback]

 

Hahaha. Sånn er livet. Shit happens. =)

8422136[/snapback]

...snille pusen.

8422159[/snapback]

 

 

hah, så evig bra:P den lange da.. katta må stått oppå puta::p

Lenke til kommentar

Av prinsipp nekter jeg å registrere meg for å slippe å bli oppringt. Jeg skulle i såfall regstrert meg for å ønske slike oppringninger!

Irriterer meg!

 

Jeg irriterer meg bittelitt over at jeg har så mange prinsipper å baskes med. Det er slitsomt i lengden å måtte gå på kompromiss med seg selv, siden en del av prinsippene er ugjennomførbare i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Hvilket prinsipp er det?

8423197[/snapback]

 

Hva mener du? Hvilket prinsipp?

Av de jeg går på kompromiss med meg selv med, så er det vel hverdagslige ting.

Som oftest økonomiske prinsipper, eksempelvis bompenger 24/7, bæreposebetaling, nettbank-faenskapet, alle avgiftene og regningene vedr. det å eie kjøretøy (omregistreringsavgift). Trøtt etter jobb, kommer bare på halvparten.

 

Et eksempel fra i dag. Jeg ble oppringt av banken, de ville ha et møte i neste uke ang. gjennomgang av alle avtalene mine. Greit nok det, men de trenger ikke ringe i arbeidstiden min. Ørlite irritert spurte jeg hva tidspunkt de hadde tenkt seg, og fikk som svar at det måtte bli tirsdag, onsdag eller fredag mellom 10:00 og 14:00. Med andre ord er jeg ikke mer verdt som kunde enn at jeg ikke får velge møtetidspunkt selv! Det passer ikke meg å gå fra jobben bare fordi kundebehandleren skal hjem klokken fire. Som prinsipp vil jeg at banken retter seg etter min tidsplan, jeg betaler fanden meg i bøtter og spann i renter og gebyrer, og da får de sitte der og ta i mot meg klokken fem. Men neida, det går ikke det. Klokken to, ferdig med den saken.

 

Her går jeg på akkord med meg selv, og møter opp klokken to som en annen tulling.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

At folk ikke får med seg at Volt = spenning. "Nei, du må øke volten". D'oh.

At mange bruker "dog" helt feil, men skal på liv og død bruke det i annenhver setning.

At senteret skal oversvømmes av fjortis-gangstazzzzz i hvert matfriminutt, slik at det blir umulig å komme seg fram.

At vekteren på nevnte senter ser seg nødt til å kompensere for sin mikro-kuk ved å blåse seg opp og føle seg steintøff når han kaster ut folk som står stille i mer enn ett sekund.

At det skal ta mange hundre år å få tilsendt bevis for rett til øvelseskjøring.

 

:hrm:

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Ting som irriterer så grenseløst!

 

 

Ting som irriterer meg er folk som skriver *Hvem* istedet for *hvilket* :mad:

F.eks: " Hvem spill skal jeg kjøpe "

 

Er sikkert lov, men ser ikke rett ut!

 

Det var min mening

8426961[/snapback]

 

Er nok ikke lov, nei :p

 

I den gruppen kan vi også legge til folk som sier *hvordan* istedet for *hvilken*.

Lenke til kommentar

Irriterer meg ikke akkurat grenseløst over det, men: Er litt irriterende og sitte å lese på forumet også klikker jeg på en tråd og begynner å lese litt og blir sittende og lese selv om det egentlig ikke er av noen som helst nytte for meg whatsoever og oppdager at jeg har dassa rundt på forumet i altfor lang tid når jeg egentlig burde gjort mye viktigere ting!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...