GSP<3 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvorfor går det ikke an å hoppe rett til siste side i en tråd fra Mine Innlegg lenger?! Er det ikke bare å trykke på datoen for siste innlegg da? Den var ikke dum. Takk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bedre enn ingenting. Eyecandy er for Mac-lamers. Vel, det trenger ikke å være eye-candy heller da. Burde bare være litt greiere å bruke. Men joda, er da selvfølgelig bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Irriterer meg at jeg ikke har sett dama på 1 uke nå fordi hun trenger tid til å tenke.. Har visst ikke noe med meg å gjøre men.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Irriterer meg at jeg blir så tidlig trett >< Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Aldri fortell en diskusjon.no bruker som henger på i OT-baren om å legge seg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Sølte nettopp brus i sengen. Livet suger. Tänk positivt. Det kunde varit O'boy. Min hund drog en en O'boy-påse i sängen och rev itu den igår. Skal fan döda den jäveln. Beklager, men jeg lo rått når jeg leste det der. Men ja, Oboy er vel en del verre en brus, med tanke på lukt. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 at folk bestandig ringer/maser når du er veldig opptatt! feks. at tlf'n ikke ahr ringt på 2 timer, men når du har bynt å bære en sofa på 60kg ned en trapp,så skal tlf'en ringe!! :@ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Itrriterer meg at jeg ikke har et lydkort som støtter Dolby Digitl Live!! Noen som har en løsning på dette? Kjøp et kort med DDL... Men.. det billigste jeg har funnet koster 900,- DET suger! mulig jeg leter litt for dårlig da Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 at folk bestandig ringer/maser når du er veldig opptatt! feks. at tlf'n ikke ahr ringt på 2 timer, men når du har bynt å bære en sofa på 60kg ned en trapp,så skal tlf'en ringe!! :@ Hva med å bare la være å ta den da?! Herregud... Du er sikkert en av de som sitter med sin oh-so-important mobiltelefon og lyser i kinosalen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 at folk bestandig ringer/maser når du er veldig opptatt! feks. at tlf'n ikke ahr ringt på 2 timer, men når du har bynt å bære en sofa på 60kg ned en trapp,så skal tlf'en ringe!! :@ Hva med å bare la være å ta den da?! Herregud... Du er sikkert en av de som sitter med sin oh-so-important mobiltelefon og lyser i kinosalen. Indeed, det finnes jo noe som heter å ringe opp. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 "Slutt opp!" Nei, jeg vil slutte ned! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Brukeren N* irriterer meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Jeg irriterer meg over at hodet mitt er et evig kvernsluk av tanker og annet som stadig skal virre seg opp og kræsje, og det hjelper da ikke veldig mye at vi lever i en verden uten veldig mange svar, men heller milliarder av spørsmål. For å oppsummere: det irriterer meg at jeg feiler i livet, og tydeligvis ikke har andre enn meg selv å skylde på. Endret 29. mars 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Irriterer ræva av meg at pcen plutselig drar ser ut av hvilemodus midt på natta.. Ikke så jævla kult når jeg våkner å ser rett inn i 3 vifter med masse blått led lys i.. Også reagerer den ikke når jeg trykker på powerknappen som jeg har satt til at den skal gå i hvilemodus igjen.. Tror den blir uthvilt xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Legg deg...? Litt tidlig å legge seg halv åtte på en søndagskveld midt i påskeferien, synes du ikke? Men jeg steinsovna på sofaen 2,5 timer etter å ha posta, så. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skru den av? Neh.. Not an option. Må ha så kjapp tilgang til den som mulig hvis jeg våkner på natta å får lyst til å spille Er så mye programmer og møkk som skal starte opp ved oppstart... Blant annet skype som jeg har fjernet hukken for å starte når windows starter, og gjør det uansett.. Muck! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Enig med TMK9C. Skru av maskina ... Huff, nei, det er like horribelt som å blåse ut et stearinlys eller slukke et bål før det har brent ned. Skammelig! Folk som gjør sånt, skulle vært straffet! >< Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg lurer bare på hvorfor den bare har stått opp fra hvilemodus noen ganger :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg