Kea Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) At halve påskeferien er i en helg, så jeg egentlig bare får to dager påskeferie (har bare fire dager) Endret 28. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke mammas nye strykejern. Det gamle var easy, men dette er overdrevent komplisert. oO Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At krydderblandingen til YumYum ser ut som dagen-derpå-bæsj. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Itrriterer meg at jeg ikke har et lydkort som støtter Dolby Digitl Live!! Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Itrriterer meg at jeg ikke har et lydkort som støtter Dolby Digitl Live!! Noen som har en løsning på dette? Kjøp et kort med DDL... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At jeg ikke finner favorittbuksa mi! >< Fant alle andre jeg trodde jeg ikke hadde lenger, men den jeg trodde var her ... Neida. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At halve påskeferien er i en helg, så jeg egentlig bare får to dager påskeferie (har bare fire dager) torsdag,ferdag og mandag er jo rød dag irriterer meg over folk som lager sine egene tolkninger av hva noen skriver Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Sølte nettopp brus i sengen. Livet suger. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Sølte nettopp brus i sengen. Livet suger. Tänk positivt. Det kunde varit O'boy. Min hund drog en en O'boy-påse i sängen och rev itu den igår. Skal fan döda den jäveln. Endret 28. mars 2010 av fjärilsfränd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At halve påskeferien er i en helg, så jeg egentlig bare får to dager påskeferie (har bare fire dager) torsdag,ferdag og mandag er jo rød dag irriterer meg over folk som lager sine egene tolkninger av hva noen skriver I land som ikke er Norge også? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At halve påskeferien er i en helg, så jeg egentlig bare får to dager påskeferie (har bare fire dager) torsdag,ferdag og mandag er jo rød dag irriterer meg over folk som lager sine egene tolkninger av hva noen skriver I land som ikke er Norge også? hehe det vet jeg ikke vet ihvertfall at torsdag,ferdag og mandag er fri dag for de fleste i norge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ah, men Therawyn bor ikke i Norge (sist jeg sjekka), så jeg går ut fra at det kan være andre regler der. Ikke at jeg går ut fra at du visste det heller, så du er unnskyldt for det. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At bussen kom 2 min for tidlig sånn at jeg ikke rakk trening... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At nesten all gratis / open source programvare bare MÅ ha stygg og helt forbanna tungvindt GUI og workflow. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bedre enn ingenting. Eyecandy er for Mac-lamers. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At jeg aldri vinner mer enn 25 kr på skrapelodd... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvorfor går det ikke an å hoppe rett til siste side i en tråd fra Mine Innlegg lenger?! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 At jeg ikke får til preg_replace spørringa! Arghh! <?php // create curl resource $ch = curl_init(); // set url curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, "n3sport.no/07/LivescoreHockey.aspx"); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, "hockey.no/Speaker/Display.aspx?OrgelementId=373"); //return the transfer as a string curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); // $output contains the output string $output = curl_exec($ch); // close curl resource to free up system resources curl_close($ch); $string = '<!-- c_TableSelectMatch.htm --> <div class="columnBox"> <div id="headerBoxSpeakersCorner"> <span>Games Online</span> </div> </div> <table border=0 cellPadding=1 cellSpacing=1 align="center" width="500"> <tr> <td valign="top"> Her kan du følge kampene direkte mens de spilles. Foreløpig er det Eliteseriekampene som føres "LIVE". <br>Velg linken i resultatkolonnen for å se kampresultatet direkte.</td> <td> <table border="0" cellspacing="1" cellpadding="0" width="200"> <tr> <td> <table cellspacing="1" cellpadding="1" width="100%"> <tr> <td><b>More Statistics and Reports</b></td> </tr> <tr> <td><a href="DisplayAspx.asp?wci=wiSelectReport&wce=cePlayedMatches&TournamentId=272799">Played rounds for Get-ligaen</a></td> </tr> <tr> <td><a href="DisplayAspx.asp?wci=wiSelectReport&wce=ceOrgelement&orgelementId=373">Statistics and Reports</a></td> </tr> <tr> <td><A href="DisplayAspx.asp?wci=wiStat&wce=ceCodeExplanation">Code explanations</a></td> </tr> <tr> <td><A href="DisplayAspx.asp?wci=wiStat&wce=cePenaltyCodes">Penalty codes</a></td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <br><br> </td> </tr> </table>'; $none = ''; print preg_replace('# ('.$string.') #m',' ', $output); ?> Får ikke feilmelding engang!! GR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvorfor går det ikke an å hoppe rett til siste side i en tråd fra Mine Innlegg lenger?! Er det ikke bare å trykke på datoen for siste innlegg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg