FrankBjarne Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som kommer sist til bussholdeplassen og skal presse seg fram helt først i køen sånn at de får de siste ledige sitteplassene. Det er en grunn til at vi har et køsystem. That's me Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som kommer sist til bussholdeplassen og skal presse seg fram helt først i køen sånn at de får de siste ledige sitteplassene. Det er en grunn til at vi har et køsystem.Når folk tar 2-3 seter bare til seg selv, har man intet annet valg. Hilsen profesjonell køsniker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som sier hvem istedenfor hvilken................... +1 "Hvem bil skal jeg kjøpe" arrrgh! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva med folk som sier hvordan i stedet for hva slags? "Hvordan brus skal du ha?" Rett svar på det spørsmålet er strengt talt "Med smak og kullsyre" Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som sier dems er enda verre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som retter på meg når jeg sier hvem istedenfor hvilken, hvordan i stedet for hva slags osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som retter på meg når jeg sier hvem istedenfor hvilken, hvordan i stedet for hva slags osv. Du er en skam for det norske folket. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mouhahahahaha... You guys crack me up! Dere burde se denne så blir dere LITT roligere http://www.youtube.com/watch?v=WxmUKVrT0iI SLUTT Å BRY DERE Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som retter på meg når jeg sier hvem istedenfor hvilken, hvordan i stedet for hva slags osv. Er dette veldig vanskelig? Trenger du fler hjerneceller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som retter på meg når jeg sier hvem istedenfor hvilken, hvordan i stedet for hva slags osv. Er dette veldig vanskelig? Trenger du fler hjerneceller? Kan skylle på at jeg bare er halvt viking Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Du har sikkert rotter på besøk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Merkelig, har også fæl lukt der, men det finnes jo ikke noe som kan lage lukta Den virker ganske kunstig, ikke organisk. Matavfall kastes som oftest ganske kjapt. Merkes best på varme dager og ved tapping av varmtvann. Endret 23. mars 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Merkelig, har også fæl lukt der, men det finnes jo ikke noe som kan lage lukta Den virker ganske kunstig, ikke organisk. Matavfall kastes som oftest ganske kjapt. Merkes best på varme dager og ved tapping av varmtvann. haha samme her.. fuktskader kanskje?mugg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Merkelig, har også fæl lukt der, men det finnes jo ikke noe som kan lage lukta Den virker ganske kunstig, ikke organisk. Matavfall kastes som oftest ganske kjapt. Merkes best på varme dager og ved tapping av varmtvann. Akkurat samme her, må være noe i rørene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En helvettes stygg lukt fra hybelen, under vasken. Jeg er ganske hygenisk uttav meg så jeg har ikke anelse hva det kommer av. Merkelig, har også fæl lukt der, men det finnes jo ikke noe som kan lage lukta Den virker ganske kunstig, ikke organisk. Matavfall kastes som oftest ganske kjapt. Merkes best på varme dager og ved tapping av varmtvann. Akkurat samme her, må være noe i rørene. Samme her, det siver ut fra de luftehullene som er i vasken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøv å rense vannlåsen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du skal prøve å gjøre noe, ved å følge en guide. Guiden sier at 'skriv in dette, og dette, så skal det poppe opp et vindu' eller noe i den dur. Du gjør slik guiden sier, men det funker ikke. Og det står ikke hvordan det løses, fordi det funker for alle andre . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg tømte kontoen min til en prins i Nigeria, fikk aldri de millionene han lovte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg