SML Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ekkel lukt. This, jeg takler ikke dårlig ånde eller kroppslukt, må bare vike unna vedkommende med en av delene. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At jeg må spamme tråder jeg ikke lenger leser for å få dem ut av mine innlegg. Mine inlegg > Administrer? Du kan jo huke av hvilke tråder du ikke vil ha der lenger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) TSISG: Den nåværende klassen min. Endret 22. mars 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 792kr igjen på skatten.. Laveste utbetaling ever. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At jeg må spamme tråder jeg ikke lenger leser for å få dem ut av mine innlegg. Mine inlegg > Administrer? Du kan jo huke av hvilke tråder du ikke vil ha der lenger. Trådene jeg vil ha bort ligger ikke i den listen da jeg ikke har vært aktiv i dem på lenge. :/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Farmville/countrylife/happy aquarium/island friends/happy pets/ ALT DET DRITET DER SOM DAMA SKAL SITTE PÅ HELE TIDEN.. FAEN ( /tidkrevende ræva facebookapps generelt og invites til de irriterer) Endret 22. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Farmville/countrylife/happy aquarium/island friends/happy pets/ ALT DET DRITET DER SOM DAMA SKAL SITTE PÅ HELE TIDEN.. FAEN ( /tidkrevende ræva facebookapps generelt og invites til de irriterer) Har en haug med spamzor kids jeg også. Irriterer meg at jeg aldri blir kvitt det... En anen ting som irriterer er at teen jeg lagde meg nå smakte piss Endret 22. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Farmville/countrylife/happy aquarium/island friends/happy pets/ ALT DET DRITET DER SOM DAMA SKAL SITTE PÅ HELE TIDEN.. FAEN ( /tidkrevende ræva facebookapps generelt og invites til de irriterer) Har en haug med spamzor kids jeg også. Irriterer meg at jeg aldri blir kvitt det... En anen ting som irriterer er at teen jeg lagde meg nå smakte piss Det er jo bare å skjule det på facebook. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er jo bare å skjule det på facebook. Ja, helt til det kommer flere spill.. På n' igjen Går forresten ikke an å skjule at dama bruker for mye tid der... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt Den er jo god! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt Den er jo god! Det kan du ikke mene... Jeg gnager heller av meg albuen enn å spise en skje av den igjen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jo, jeg mener det. Tar gjerne den fremfor noen av de andre som er der. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Den er ikke SÅ ille. Dessuten er det Gavekorts egen mening hvorvidt h*n synes den er god! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kanskje litt fordomsfullt av meg, men enkelte folk på treningsstudio irriterer vettet av meg. Gutter med hvite ankelsokker og treningsbukse som de har strammet med hår-strikk nederst er forjævlig stygt. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Haha, kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 1) At folk stalker meg 2) At folk tror alt dreier seg om dem Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som sier hvem istedenfor hvilken................... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Folk som kommer sist til bussholdeplassen og skal presse seg fram helt først i køen sånn at de får de siste ledige sitteplassene. Det er en grunn til at vi har et køsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg