Pentumsmart Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kjipern, Dragen :/ Irriterer meg at knærne mine ikke vil gi seg. Schlatters i 4-5 år er ganske lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 At jeg ikke har venner. Og at det nærmeste jeg kommer til kjæreste er jenter som vil kompensere for mengden pene venner ved å være sympativenn med en som ikke passer i vennekretsen. Jeg er lei av å måtte være den som alltid stiller opp for andre, men får aldri det samme i retur når jeg trenger det. Join the club. -_- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Litt OT, men jeg synes det er viktig. Dragen og Datasmurf: Jeg tror dere trenger luftforandring. Dere er kanskje fortsatt i skolen. Når dere begynner på en annen skole, militæret, eller en arbeidsplass, blir det sikkert annerledes. Ny sjanse. En ting som irriterer meg er at jeg møtte opp på jobb 2 timer fot tidlig i dag pga. to motstridende beskjeder. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Mannen med ljåen; Bedre å møte opp to timer for tidlig, enn to for sent? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Klart. Det får færre konsekvenser. Men jeg foretrekker å møte opp presis, og sove 2 timer lengre når jeg kan. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 joda, det skal jeg si meg enig med. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Irriterer meg at jeg postet noe i denne tråden som skulle i Metallica konsert tråden. xD Endret 21. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nå har det tiltet for mp3-spilleren igjen. FAENSATANHELVETW222222222 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 AT jævla drittpc'en min er på reperasjon/jeg får kanskje penger tilbake, jeg vet ikke om jeg får de tilbake, og jeg vil ikke ha den drittpc'en, jeg vil ha mac!!!! jeg har ikke penger førj eg får penger for den drittpc'en jeg alt har, så jeg må venteeee.. Sorry for lange, og unødvendige setninger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Litt OT, men jeg synes det er viktig. Dragen og Datasmurf: Jeg tror dere trenger luftforandring. Dere er kanskje fortsatt i skolen. Når dere begynner på en annen skole, militæret, eller en arbeidsplass, blir det sikkert annerledes. Ny sjanse. En ting som irriterer meg er at jeg møtte opp på jobb 2 timer fot tidlig i dag pga. to motstridende beskjeder. Går på høyskole, flytta hjemmefra for 3 år siden og har fortsatt til gode å oppleve at det blir annerledes. Eller, jeg har venner da, men jeg tenkte mer på det med å for evig og alltid leve i vennefella. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Når voksne sier at russetida var den morsomste tida, og jaaaa, man MÅ være russ altså! For det er bare en gang i livet det! Opplevelsen kommer nok litt an på hva slags mennesker man har i klassen sin. Gidder heller ikke gå rundt som en jævla sau og feire at den beste tida i livet mitt er over, nå begynner alt det skikkelig tunge ansvaret. FORBANNA MONGOFEIRING. (Ja, jeg overtaler bare meg selv om at jeg har tatt den rette avgjørelsen.) Endret 22. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Zt Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At går nå over i min andre uke med forkjølelse. Er ikke så lenge, men utrolig kjedelig. Gleder meg til den dagen jeg kan puste normalt igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At folk herifra tydeligvis synes at er kjempe bra. Ble nettop flau over å være fra nordnorge. se her da http://www.youtube.com/watch?v=_7KaD-AsiRU blir virkelig flau over å være fra oslo området. er utrolig mange slike duster her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At vi er tomme for mat så jeg ikke får frokost. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At folk herifra tydeligvis synes at er kjempe bra. Ble nettop flau over å være fra nordnorge. se her da http://www.youtube.com/watch?v=_7KaD-AsiRU blir virkelig flau over å være fra oslo området. er utrolig mange slike duster her. Jeg blir skikklig forbanna! Fikk faen meg flauattakk i hjertet! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ahaha teit video der ja. "Fuck the police" for det er tøft lissom...høhøhø IQ = -1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 At jeg må spamme tråder jeg ikke lenger leser for å få dem ut av mine innlegg. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Slafsing, smatting, høy svelging, ekkel lukt. Tror det er det som irriterer meg mest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg