Getingar Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hip-hoppar ungar irriterar mig. De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters. Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når jeg spiller BC2 og hele laget mitt kjører sniper å camper i basen sin så vi taper, jesus det provoserer! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nannycam Video Of Babysitter, 11-Month-Old Jævla syke faen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når jeg spiller BC2 og hele laget mitt kjører sniper å camper i basen sin så vi taper, jesus det provoserer! Jeg venter heller på BF3. Men singleplayeren i BC2 var rimelig heftig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hip-hoppar ungar irriterar mig. De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters. Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hip-hoppar ungar irriterar mig. De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters. Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas. Jeg trur du er den svenske versjonen av meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 fjärilsfränd er forumets beste svenske! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hip-hoppar ungar irriterar mig. De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters. Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas. Jeg trur du er den svenske versjonen av meg. Som musikk i mine ører :love: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Logg på med statusen "Vis som frakoblet" så kan du snakke med kompisen din uten at noen forstyrrer =) Tilbake til Mike Rowe.. JOh jeg disser han Makan til ræva spøker han kommer med hele tiden.. Vitsene hans er jo det beste med hele programmet. Tørrvittig ordspill-humor, akuratt som jeg liker det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Miste mat på bakken når man er sulten. 3 sekunders regelen går ikke når det er glovarm pizza. Vaske gulvet og ingen mat. Gedigen nedtur Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dagen derpå. *Nettopp stått opp* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 At jeg ikke gidder å lage meg mat, selv om jeg har masse god og fristende mat og er sulten som fy. -_- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 To ting irriterer meg. Min egen prestasjon i dagens basketkamp, og dommeren i nevnte kamp. Skammelig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Bruce Almighty på NRK3 tekstet på SPYNORSK!! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Snart er du ferdig på skolen og da vil ikke slikt irritere like mye.. oops! :!: Endret 20. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ny postmann som leverer post her. Før ble lp pakkene mine lagt utafor døra eller halveis oppi postkassa (stikkenes ut) Men nå må eg på postkontoret og hente dem :/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Postbudet har jo egentlig ikke lov å levere fra seg pakken uten at mottakeren er der og signerer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er klar over det, men var en ganske grei gode, sparte meg for tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg