Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hip-hoppar ungar irriterar mig.

De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters.

Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Når jeg spiller BC2 og hele laget mitt kjører sniper å camper i basen sin så vi taper, jesus det provoserer!

Lenke til kommentar

De förstör sitt nordiska kulturarv genom att låtsas vara tuffa förortsgangsters.

Det är makalöst vidrigt. De borde skinnflås av svepen offentlig, för att sedan sättas i bojor och järn på stadens torg och häcklas.

Jeg trur du er den svenske versjonen av meg.

Lenke til kommentar

Jeg trur du er den svenske versjonen av meg.

Som musikk i mine ører :love: :love:

Lenke til kommentar

Logg på med statusen "Vis som frakoblet" så kan du snakke med kompisen din uten at noen forstyrrer =)

Tilbake til Mike Rowe.. JOh jeg disser han :p Makan til ræva spøker han kommer med hele tiden.. :p

Vitsene hans er jo det beste med hele programmet. Tørrvittig ordspill-humor, akuratt som jeg liker det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...