MartinF Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Pappas biologiske mor som ikke legger på før noen tar telefonen irriterer meg. Derfor har vi ikke hustelefon lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du vil ikke snakke med din egen bestemor? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 At mamma skal dele alt av livet mitt med besteforeldrene mine, og at dem spør å graver om alt. Har ikke dem noe med ffs. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 At mamma skal dele alt av livet mitt med besteforeldrene mine, og at dem spør å graver om alt. Har ikke dem noe med ffs. Agreed. Alt skal absolutt fortelles. Kan en ikke ha noen hemmeligheter om seg selv lenger? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 At mamma skal dele alt av livet mitt med besteforeldrene mine, og at dem spør å graver om alt. Har ikke dem noe med ffs. Gjør det enkelt, hold alt for deg selv. Funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nypensjonerte hyperaktive nabotullinger med som skal sette i gang bråkete byggeprosjekter i hagen sin i helgene... De har jo like lite å gjøre i ukedagene, hvorfor ikke bare gjøre det da? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Snø. Eg skulle på fest i morgon, men neida, den einaste vegen ut av dette hølet blir altså stengt. Faen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Snø. Eg skulle på fest i morgon, men neida, den einaste vegen ut av dette hølet blir altså stengt. Faen. Haha Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ikkje le. No tenkte eg: Jaja, god grunn til å trøsteete med god samvittigheit. Men neida, vi har som vanleg ingenting godt i dette huset. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Seriously, hvor bor du hen? Er det bare en veg ut? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Seriously, hvor bor du hen? Er det bare en veg ut? Det er da relativt mange bygder på kysten som bare har én vei til/fra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe, da så. Vel vel, jeg skal ikke si mye, var total kaos da det var 5-10cm snø eller noe i London forrige gang jeg var der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Google har stengt gmail-kontoen min i 24 timer pga. "unusual usage". Hva faen? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Seriously, hvor bor du hen? Er det bare en veg ut? Eg bur i Geiranger. Er eigentleg to vegar ut, men den eine er vinterstengt. Og så skulle det sjølvsagt gå ras over den heilårsopne vegen vår, slik at det no kun er ferge og hurtigbåt ein gong om dagen eller noko sånt som gjer det mogleg å komme seg vekk. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Google har stengt gmail-kontoen min i 24 timer pga. "unusual usage". Hva faen? En spambot har kapat kontot ditt och skickat ut en massa mejl. Eller så har polisen fått reda på att du köper KNARK på internet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tilbake til Mike Rowe.. JOh jeg disser han Makan til ræva spøker han kommer med hele tiden.. Seriøst, han er jo konge. Har aldri sett en større humørspreder på TV. Google har stengt gmail-kontoen min i 24 timer pga. "unusual usage". Hva faen? Sånn går det når du regger deg på lugubre sider. Eller köper KNARK på internet. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 At jeg ikke finner laderen til videokameraet Jeg må ha det i morra. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ting som irriterer: Scrubs var avlyst i dag til fordel for et program om Aune Sand, muligens det største avskummet vi har. Mannen har kanskje livets rett, men jeg synes noen må forsikre at han ikke reproduserer. Dette er dagen TV2 tapte (og ødela delvis ødela min ettermiddag i samme slengen). Overreagerer jeg, kanskje? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe, da så. Vel vel, jeg skal ikke si mye, var total kaos da det var 5-10cm snø eller noe i London forrige gang jeg var der. Tell me about it. Var i Barcelona i forrige uke. 5cm snø og alle busser, butikker, markeder og tog stoppet å fungere. 5cm = verste snøstormen på 25år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg