Puke Nukem Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Helt nye håndduker. Nå er jeg rød på kroppen. Derfor man vasker dem først... Endret 18. mars 2010 av 900i Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde glemt den av og den har ligget i skapet lenge. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva er greia med å kjøre samme type matprogram (der "kjendiser" inviterer hverandre på middag) samtidig på TVN, TV3 og TV4?! Er de blitt helt klikk i hodet? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Greit å få unna all møkka på en gang vel? Irriterer meg over folk som maser. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er møkklei av han derre machomannen i reklamen for Betsson. Dypper trynet i isvann, maler seg med krigsmaling, brøler som et dyr... ...og setter seg foran en mac og spiller nettpoker. Da har jeg mye mer sansen for denne karen: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Når en opplever deja vu (driter i apostrofene), og en aner ikke hvor en har opplevd det før, bare at det er kjent. Åååh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 høres ut som no kjærring greier å henge smukker på ei busk. ja det er kjipt at discovery channel har mindre om universet og mer om hvordan folk fiske, hugger trær og kjører over is. var det rundt tiden da smash lab kom at discovery begynte å suge? fordi at smash lab var så utrolig teit. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Når en opplever deja vu (driter i apostrofene), og en aner ikke hvor en har opplevd det før, bare at det er kjent. Åååh Er stor sjanse (?) for at du faktisk aldri har opplevd det tidligere, har lest at hjernen "husker feil" (tror at det har hendt tidligere). Edit: Tror jeg har fått trippel falsk deja vu før Endret 18. mars 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har ofte hatt Déjà vu-lignende greier, men ekte Déjà vu har jeg hatt så vidt jeg vet bare en gang, og det vil jeg aldri gjør igjen. Julaften 2007 tror jeg det var. Husker ikke akkurat hva det var som skjedde, men husker jeg etterpå ble likbleik, kvalm, og helt rar i kroppen. Tenkte med en gang Déjà vu, og det kan ikke vært noe annet. Uansett, det er ikke morro! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er stor sjanse (?) for at du faktisk aldri har opplevd det tidligere, har lest at hjernen "husker feil" (tror at det har hendt tidligere). Edit: Tror jeg har fått trippel falsk deja vu før Jeg er klar over hvordan det fungerer, men er likefullt irriterende å ha følelsen om at du har lest den diskusjonen (jupp, ikke noe mer fancy enn det) før, og klarer bare ikke huske hvor og i hvilken sammenheng siden det ikke har skjedd før, så blir som å lete etter noe som ikke finnes, som er litt surt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her.. Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år.. Jeg er enig med det meste der, men ikke diss Mike Rowe! Han er dritmorsom, og veldig underholdende. Beste programlederen på Discovery på en god stund. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ^Mike Rowe er underholdende og alt det, de første 10 episodene. Føler at han repeater alt hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 møkkajobber er noe av det som er bra på discovery. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når folk klager over at så mange skriver til dem på en gang på msn. Så logg av da liksom... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan se den, hvis man logger på for å avtale noe med en kompis eller to, så pluttselig har man 1000 vinduer oppe.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da er det jo godt at det finnes en sånn liten blokkeringsknapp. Det er tydeligvis ikke alle som vet om den Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Logg på med statusen "Vis som frakoblet" så kan du snakke med kompisen din uten at noen forstyrrer =) Tilbake til Mike Rowe.. JOh jeg disser han Makan til ræva spøker han kommer med hele tiden.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når folk klager over at så mange skriver til dem på en gang på msn. Så logg av da liksom... Det de gjør er å skyte over hvor populære de er. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Familiemedlemmer jeg med vilje ikke har hatt kontakt med på årevis som plutselig skal begynne og spørre og grave om alt mulig. It's none of your fucking business! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg