VarCon Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dette galne kvindemennesket! Er det mulig? Dette gjør meg flau over å være fra Stavanger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det gjør meg opprørt generelt. Og trist. Over at noen kan være så inn i granskauen ... ja, jeg vet ikke hva. Hadde jeg noen sinne brukt smukke, ville jeg nok vært et av barna som hadde hengt min der i hine hårde dager. Får bare håpe hu ikke får for seg å gjøre annen galskap, som å "frigjøre" hjertetreet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dette galne kvindemennesket! :!: "Jag vill att träden skall få puste". Feministvänsterfitta Kommunistjävel. Trädkramare. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Blodet mitt bobler, la oss slakte dette forskrudde kvinnemennesket! You have my axe! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Men i svarteste saltstraumen. Er'a rømt fra mentalsykehuset ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) hva hvilke grupper? får man se noe i det hele tatt? trodde slikt hørte hjemme på nettby for der er det mye drit. hater når folk skal sende noe hælvettes kjedebrev om det ene og det andre. edit: den diskusjonen var vist noen sider bak uansett, hva faen er så viktig med å ha smukker hengende på ei busk? Endret 17. mars 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Blodet mitt bobler, la oss slakte dette forskrudde kvinnemennesket! You have my axe! And my ability to just be a stupid hobbit with no experience, what so ever! Hva gjorde de gnomene i LOTR i bunn og grunn egentlig? Skape trøbbel? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Frodo hadde vel et slags psykisk og fysisk skjold for fristelsen ved å bare beholde ringen fremfor å tilintetgjøre den, noe gjorde ham til en utmerket kandidat for nettopp å tilintetgjøre den, med Sam som muskel ved sin side, selvsagt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg glemte en helt ny sjokomelk på benken igår før jeg sovnet! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Irriterer meg at sjokolademelken her smaker bajs *savnepå gode gamle Tine sjokolademelk* Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 At jeg skal på jobb klokken 1600 idag, butikkjobb i dagligvarebutikk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Irriterer noe så inni grønneste helvete at jeg glemte brillene mine på kurset i dag, og må vente til i morgen med å få hentet dem. Jeg føler meg så hjelpesløs uten... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hva hvilke grupper? får man se noe i det hele tatt? trodde slikt hørte hjemme på nettby for der er det mye drit. hater når folk skal sende noe hælvettes kjedebrev om det ene og det andre. edit: den diskusjonen var vist noen sider bak uansett, hva faen er så viktig med å ha smukker hengende på ei busk? Et tre* Det er et symbol på at nå har du sluttet med smukken. Det er også en koselig tradisjon. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Reklamen på toppen som gjør at jeg omtrent må scrolle ned i "mine innlegg" for å se om det er noe nytt. At faviconet har blitt mørkere for å stå i stil med nye fargene. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her.. Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år.. Hvis de ikke har folk til å lage nye show stiller jeg gjerne opp for å gjøre det de pleier, sprenge, kræsje og ødelegge ting for cash. Og når jeg først er inne på TV... Jeg er lei av den f"#£ fotballen som sendes hele j#"%%£@ tiden! Mer motorsport, og bytt ut viasat sine F1 kommentatorer.. De snakker jo bare om ting jeg visste om f1 når jeg var 10 år gammel.. Snakker seg helt bort fra løpet.. Her-re-guud! Endret 18. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med de som skrev om discovery channel litt baki her.. Jeg irriterer meg blå over de samme jævla episodene av american hotrod (hvor boyd forøvrig har daua for snart ett år siden), american chopper som hopper mellom nye og gamle episoder i løpet av en dag, mythbuster som aldri blir noe nytt, de idiotene i time warp som bare driver å "stating the obvious".. Mike rowe kan brenne, sverdfiskfiskerene (??) kan spidde seg på en sverdfisk, tatoveringsfolka kan drukne i blekk, og Bear grills kan kvele seg på en larve, så kan discovery vise noe av de bra programmene, og helst ikke samme episoden i reprise hvert år.. Time warp er jo fascinerande. Men enig i resten, Bear Grylls kan gå og dette ned ein isbre, eg vil ha tilbake Les Stroud Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 http://www.dinside.no/838085/derfor-framstaar-macos-som-bedre-enn-windows Jesus fucking Christ! Jeg kommer fra nå av ikke til å gå inn på ITavisen engang. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Reklamen på toppen som gjør at jeg omtrent må scrolle ned i "mine innlegg" for å se om det er noe nytt. At faviconet har blitt mørkere for å stå i stil med nye fargene. Ta deg sammen! Det er jo bare ned til ubesvarte tråder! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Helt nye håndduker. Nå er jeg rød på kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg