Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Caps har ikke vært for å skygge øynene fra solen siden produktet ble lansert. Det er mote, akkurat som gutter med svettebånd om dagen eller jenter med et belte rundt livet som ikke er festet til buksen.

 

Solbriller inne, derimot, er noen hakk tåpeligere fordi man går rundt i mørket. Kanskje like greit, så ser du ikke folk som peker og ler.

8410869[/snapback]

 

Åja fyfaen. Jeg hater folk som går med sånne svette kheegebånd. Det ser så utrolig stygt ut! Her snakker vi ikke annet enn mote heller. Det værste er at folk faktisk betaler (gladelig) 500,- for et bånd med en knøttliten 'JL'logo på (Lindeberg)

Lenke til kommentar
Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

6166466[/snapback]

Herregud, så enig.

6166687[/snapback]

 

 

Why?

 

De er også mennesker og kanskje så er de bedre enn deg! :hmm:

8407995[/snapback]

Les den uthevede delen en gang til. Helt greit for meg at folk er religiøse, men de trenger ikke å dele det med andre og prøve å overbevise andre. Riktignok er det bare et lite mindretall av de religiøse jeg har møtt som holder på sånn, men pokker så irriterende de er.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
På skolen vår er det en gutt som går under navnet SheMale.

Ser ut som en jente, går som en jente, og vennene er de mest tragiske jentene på skolen, slike som ingen snakker med.

8413111[/snapback]

Det som irriterer meg er når folk irriterer seg over andre menneskers utseende og framferd. Det som er vel så irriterende er når folk irriterer seg over at andre velger å "ta ansvar (av mangel på et bedre uttrykk for øyeblikket)", og ta kontakt med folk som kanskje ikke alltid har det like greit.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at deviantArt er så satans treigt for tiden.

8414651[/snapback]

 

Helt enig ><

Irriterer meg over at deviantArt er så satans treigt for tiden.

8414651[/snapback]

Har vært det de to siste åra jeg har vært der hvertfall..

 

jada, jeg er subscriper, men går faens meg så treigt uansett hva du prøver på :mad:

8414805[/snapback]

Det har vert ekstra tregt i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...