Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yep...oppgradert til det verre. Det funket utmerket før (null treighet) og hadde mye bedre design. Jeg HATER de boksene med avrundede hjørner, vet ikke hva som gjør at det ser helt feil ut. Og når man skal skrive et innlegg så er linjeavstanden for liten. PLs give et annet skin i det minste...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Dette er min hypotese og min mening: Folk som mener at deres meninger er rett har som regel bare innsikt. De er ikke i stad til å se forbi sine egne meninger og oppfatter da ikke at andres meninger kan være like riktige. Derfor gjør folk som de gjør.

Lenke til kommentar

Hvem er det som har innbilt Discovery Channel at alle seerne er menn mellom 17 og 19 år, med "bensin i blodet"?

Jeg er drittlei av American Hotrod, American Chopper, Rides, Great Biker Buildoff, Chop Shop London, Overhaulin', og et dusin andre programmer som handler om hotrods og choppers.

I tilleg har de masse tatoveringer:

LA Ink, Miami Ink, London Ink...

Og som om det ikke var nok:

Da jeg trodde de endelig var ferdig med de fordømte krabbefiskerne, har de startet en nesten identisk serie der de fisker sverdrisk! Hva er forskjellen?

Jeg mener, det er 10 år siden Discovery Channel sist viste bilder av planeten Mars, eller to insekter som parrer seg.

Mike Rowe kunne ha besøkt LA Ink og fortalt om hvordan man trygt kvitter seg med forurensede tatoveringsnåler og sånt. det ville vært over på en enkelt episode. Trenger ikke sesong etter sesong av den samme suppa.

Kat Von D. er vakker, men det er ikke nok til at jeg orker å se en tatoveringsmaraton hele nyttårsaften.

Discovery Channel :realmad:

National Geographic ftw! Her om dagen så jeg en veldig interessant dokumentar om verdensrommets mysterier. :wee:

OT: Irriterer at jeg aldri har tid til WoW lengre, at PCen er utrolig bråkete og at pappa ikke klarer å la være å ringe til meg når han er full. :realmad::nei:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Helvetes NAV. I går gikk jeg til de og sa at det mangla 1200,- på stønaden etter at lønn og stønad hadde kommet inn. Hva får jeg? 352,-. Så nå har jeg 650,- til mat i 2 uker og en telefonregning på ca 450,-.

De mener visstnok at "siden du jobber vikar og har veldig varierende lønn, så vi skal kompensere hvis du har lav lønning sånn at du får endene til å møtes" betyr "hvis du har mindre lønning så kan du bare drite i at vi skal gidde å hjelpe deg".

Hadde jeg fått de 1200,- som mangler og ikke bare 352,- så kunne jeg fått det til å funke.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Skulle til å skrive det. "Mann Mot Natur" er da det beste programmet på Discovery.

Det som irriterer meg med det programmet er at kameramann og mikrofon/lys osv kommer seg like fint forbi alle farer som hovedpersonen... Nei, ser heller Lars Monsen jeg. :mrgreen:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...