Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er møkklei av kjøretøy, fiskere og tatoveringer. De ytterst få programmene som fortsatt handler om vitenskap og natur er veldig velkomne. Men det har ikke vært et eneste program om historie på det jeg kan huske. Ingenting om Tut Ankh-Amon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Finner ingen god laptopstilling i senga mi. Får vondt i rygg armer og nakke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har samme problemet - etter å ha ligget maks en time i sengen med laptopen er jeg tom for stillinger, har røsket alle ledninger sund og er ikke langt fra å kaste hele rommet ut vinduet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det dere trenger er en touchtelefon med nettleser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Konklusjonen er: Jeg trenger penger! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ikke nødvendigvis. Har du lagt inn Opera Mini på den telefonen du allerede har? Det fungete på en telefon jeg hadde for 5 år siden. Da funker det garantert på din, medmindre den er er iPhone. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 hvordan hadde livet vært uten noen form for "penger"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har Opera Mobile på min nåværende touchless Nokia, og det er så stress at det er til å gråte av. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Mann Mot Natur er bra, ja, men det er lett å uheldigvis rive det med når man skal rante om de übermacho drittprogrammene som ellers går på kanalen. Endret 17. mars 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 FY FAEN som forumet irriterer for tiden. Hva mener du, det er jo oppgradert? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Yep...oppgradert til det verre. Det funket utmerket før (null treighet) og hadde mye bedre design. Jeg HATER de boksene med avrundede hjørner, vet ikke hva som gjør at det ser helt feil ut. Og når man skal skrive et innlegg så er linjeavstanden for liten. PLs give et annet skin i det minste... Endret 17. mars 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Tia Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dette er min hypotese og min mening: Folk som mener at deres meninger er rett har som regel bare innsikt. De er ikke i stad til å se forbi sine egne meninger og oppfatter da ikke at andres meninger kan være like riktige. Derfor gjør folk som de gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Å ikke få sove når man går inn for det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hvem er det som har innbilt Discovery Channel at alle seerne er menn mellom 17 og 19 år, med "bensin i blodet"? Jeg er drittlei av American Hotrod, American Chopper, Rides, Great Biker Buildoff, Chop Shop London, Overhaulin', og et dusin andre programmer som handler om hotrods og choppers. I tilleg har de masse tatoveringer: LA Ink, Miami Ink, London Ink... Og som om det ikke var nok: Da jeg trodde de endelig var ferdig med de fordømte krabbefiskerne, har de startet en nesten identisk serie der de fisker sverdrisk! Hva er forskjellen? Jeg mener, det er 10 år siden Discovery Channel sist viste bilder av planeten Mars, eller to insekter som parrer seg. Mike Rowe kunne ha besøkt LA Ink og fortalt om hvordan man trygt kvitter seg med forurensede tatoveringsnåler og sånt. det ville vært over på en enkelt episode. Trenger ikke sesong etter sesong av den samme suppa. Kat Von D. er vakker, men det er ikke nok til at jeg orker å se en tatoveringsmaraton hele nyttårsaften. Discovery Channel National Geographic ftw! Her om dagen så jeg en veldig interessant dokumentar om verdensrommets mysterier. OT: Irriterer at jeg aldri har tid til WoW lengre, at PCen er utrolig bråkete og at pappa ikke klarer å la være å ringe til meg når han er full. Endret 17. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Helvetes NAV. I går gikk jeg til de og sa at det mangla 1200,- på stønaden etter at lønn og stønad hadde kommet inn. Hva får jeg? 352,-. Så nå har jeg 650,- til mat i 2 uker og en telefonregning på ca 450,-. De mener visstnok at "siden du jobber vikar og har veldig varierende lønn, så vi skal kompensere hvis du har lav lønning sånn at du får endene til å møtes" betyr "hvis du har mindre lønning så kan du bare drite i at vi skal gidde å hjelpe deg". Hadde jeg fått de 1200,- som mangler og ikke bare 352,- så kunne jeg fått det til å funke. Endret 17. mars 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Appropo dette med Discovery Channel: Det irriterer at lyden på reklamene er høyere enn lyden på selv programmene Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Ditto, men sånn er det på flere kanaler her. TV3 og alle Viasat-kanalene blant annet. ...Og dette irriterer meg fortsatt: Endret 17. mars 2010 av MartinF Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skulle til å skrive det. "Mann Mot Natur" er da det beste programmet på Discovery. Det som irriterer meg med det programmet er at kameramann og mikrofon/lys osv kommer seg like fint forbi alle farer som hovedpersonen... Nei, ser heller Lars Monsen jeg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 At noen jævla idioter i klassen skal spille musikk på morgenen. BARE dårlig musikk, og de hører aldri på en sang mer enn 20-30 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg