Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som har innbilt Discovery Channel at alle seerne er menn mellom 17 og 19 år, med "bensin i blodet"?

Jeg er drittlei av American Hotrod, American Chopper, Rides, Great Biker Buildoff, Chop Shop London, Overhaulin', og et dusin andre programmer som handler om hotrods og choppers.

I tilleg har de masse tatoveringer:

LA Ink, Miami Ink, London Ink...

Og som om det ikke var nok:

Da jeg trodde de endelig var ferdig med de fordømte krabbefiskerne, har de startet en nesten identisk serie der de fisker sverdrisk! Hva er forskjellen?

Jeg mener, det er 10 år siden Discovery Channel sist viste bilder av planeten Mars, eller to insekter som parrer seg.

Mike Rowe kunne ha besøkt LA Ink og fortalt om hvordan man trygt kvitter seg med forurensede tatoveringsnåler og sånt. det ville vært over på en enkelt episode. Trenger ikke sesong etter sesong av den samme suppa.

Kat Von D. er vakker, men det er ikke nok til at jeg orker å se en tatoveringsmaraton hele nyttårsaften.

Discovery Channel :realmad:

Lenke til kommentar

DC har visstnok en Science Channel, men så klart er ikke den tilgjengelig på kabelnettet her. Likevel er det irriterende at de har alt mulig drit på selve DC. Akkurat som Sci-fi channel, den gikk jo også i dass. Takk gud for National Geographic kanalen.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Utrolig godt sagt. Discovery Channel har vært vin favorittkanal gjennom årene, men de har tapt seg ekstremt i de siste åra.

Nå er det bare motortøys fra morgen til kveld. :(

Og viasat 4 byrjar å gå same retninga. Mann mot natur, miami ink og slikt tullball. Det gjekk bra filmar og nokre gongar dokumentarar på viasat 4, men no er det nesten ingenting.

Eg ser faktisk ikkje på tv lenger. Eg har kanskje sett ei episode House dei siste månadane. Altfor mykje reklame og uinteressante program. Underhaldning er ikkje å høyre på dei tørre vitsane i that 70's show for femte gong. Å skyte russarar i bad company 2 er underhaldande.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...