Puke Nukem Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ord deling irri terer! Når folk deler opp ord som skulle vært skrevet som ett Just to make my point! Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 *snip* Det kan du heller takke dine kjære medmennesker for, siden folk stadig mister kortopplysningene sine og/eller blir robbet i en eller annen form. Det lille som er av sikkerhet trengs visst, siden folk er idioter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Lockerz øker prisene på prizes 4x. Endret 16. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ord deling irri terer! Når folk deler opp ord som skulle vært skrevet som ett At folk ikke skjønner at de mener å skrive feil når de skriver om ordelingsfeil. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 ord delingsfeil irriterer meg å! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ord deling irri terer! Når folk deler opp ord som skulle vært skrevet som ett At folk ikke skjønner at de mener å skrive feil når de skriver om ordelingsfeil. ^+1. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Forumet her har gått sykt tregt siden oppgraderingen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 ord delingsfeil irriterer meg å! Også!! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvem er det som har innbilt Discovery Channel at alle seerne er menn mellom 17 og 19 år, med "bensin i blodet"? Jeg er drittlei av American Hotrod, American Chopper, Rides, Great Biker Buildoff, Chop Shop London, Overhaulin', og et dusin andre programmer som handler om hotrods og choppers. I tilleg har de masse tatoveringer: LA Ink, Miami Ink, London Ink... Og som om det ikke var nok: Da jeg trodde de endelig var ferdig med de fordømte krabbefiskerne, har de startet en nesten identisk serie der de fisker sverdrisk! Hva er forskjellen? Jeg mener, det er 10 år siden Discovery Channel sist viste bilder av planeten Mars, eller to insekter som parrer seg. Mike Rowe kunne ha besøkt LA Ink og fortalt om hvordan man trygt kvitter seg med forurensede tatoveringsnåler og sånt. det ville vært over på en enkelt episode. Trenger ikke sesong etter sesong av den samme suppa. Kat Von D. er vakker, men det er ikke nok til at jeg orker å se en tatoveringsmaraton hele nyttårsaften. Discovery Channel Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Utrolig godt sagt. Discovery Channel har vært vin favorittkanal gjennom årene, men de har tapt seg ekstremt i de siste åra. Nå er det bare motortøys fra morgen til kveld. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg savner FBI Files og slike serier på Discovery jeg. Du har gode poenger, men ikke nok til at jeg irriterer meg over det. Jeg irriterer meg fortsatt over den helvettes snøen, og har ALDRI gledet meg så mye til våren før. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) DC har visstnok en Science Channel, men så klart er ikke den tilgjengelig på kabelnettet her. Likevel er det irriterende at de har alt mulig drit på selve DC. Akkurat som Sci-fi channel, den gikk jo også i dass. Takk gud for National Geographic kanalen. Endret 16. mars 2010 av WarpX Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 FBI Files var jævlig bra! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, selvsagt har se en egen vitenskapskanal som bare viser bra programmer, som kun er tilgjengelig for et fåtall. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Utrolig godt sagt. Discovery Channel har vært vin favorittkanal gjennom årene, men de har tapt seg ekstremt i de siste åra. Nå er det bare motortøys fra morgen til kveld. Og viasat 4 byrjar å gå same retninga. Mann mot natur, miami ink og slikt tullball. Det gjekk bra filmar og nokre gongar dokumentarar på viasat 4, men no er det nesten ingenting. Eg ser faktisk ikkje på tv lenger. Eg har kanskje sett ei episode House dei siste månadane. Altfor mykje reklame og uinteressante program. Underhaldning er ikkje å høyre på dei tørre vitsane i that 70's show for femte gong. Å skyte russarar i bad company 2 er underhaldande. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Mann mot Natur er da en dritbra serie. Nettopp slik serie som burde være på Discovery Channel. Man lærer av serien. For meg gjør det serien interessant. Endret 16. mars 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skulle til å skrive det. "Mann Mot Natur" er da det beste programmet på Discovery. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mann mot Natur er da en dritbra serie. Nettopp slik serie som burde være på Discovery Channel. Man lærer av serien. For meg gjør det serien interessant. Verkligen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mann Mot Natur er bra, ja, men det er lett å uheldigvis rive det med når man skal rante om de übermacho drittprogrammene som ellers går på kanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg