Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg bare fikk 3+ på en engelskoppgave der jeg fikk totalt 0 feil.

Wat.

Med mindre det var en gloseprøve eller du går på tidlig ungdomsskole er da ikke det noe spesielt? Kjedelig er det selvfølgelig å få 3+, men antall skrivefeil/stavefeil betyr ikke så mye.

Lenke til kommentar
To activate the application you need to do the following:

●1.) JOIN THE GROUP

●2.) INVITE ALL YOUR FRIENDS! It is very important to do this step,to activate application!

●3.) AFTER YOU DO THE ABOVE, visit our official site to gain access to the application:

picard-facepalm.jpg

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

Lenke til kommentar

REKALME IRRITERER NOE INN I GRANSKAUEN!

De slenger ut en masse påstander som det ikke kan dokumentere!

Som f.eks på Spotify, hvor Q-meieriene har laga "verdens beste" sjokolademelk!

Verden hadde for min del vært MYE bedre uten alle denne forp**** Reklamen :)

Lenke til kommentar

TV2s og BigOnes kampanje for tiden. "1 gratis døgn med TV2 Sumo i hver eske!"

Det man ikke får med seg, er at det på baksiden av esken står "TV2 Sumo Sport" i langt mindre skrift. Så ikke bare lurer de folk til å tro at det er bacon på BigOne American Bacon, de lurer folk til å tro at de får man dagspass til TV2 Sumo. Det man får er en dårlig og vassen pizza med skinke og baconsmak-pulver og dagspass til TV2s mest ubrukelige og meningsløse webstream.

I følge varedeklarasjonen er det bacon. Jeg tror ikke de har lov til å gjøre det hvis det ikke faktisk er bacon. Hvor har du det i fra at det er skinke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...