Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Er det en plass jeg ikke ville leie, så er det i et villastrøk med masse overlegne, falske, kvalme, overfladiske og materialistiske folk.

Hvem vil vel det? />

Det DSG mener er jo at leietaker bryter regler som de har satt opp. Da ser jeg jo en grunn til å reagere, gjør ikke du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en plass jeg ikke ville leie, så er det i et villastrøk med masse overlegne, falske, kvalme, overfladiske og materialistiske folk.

+1

Men hva faen da? Hva har det med saken å gjøre? Når man nå en gang først har valgt å leie en plass, så følger man reglene og oppfører seg som folk.

Lenke til kommentar

Enig med Herr Brun. Men samtidig begynner jeg å bli lei av DSGs småstikk som dette:

Men slike som deg som leier forstår kanskje ikke slikt, er vel kanskje derfor du leier også. Tok du den?

Det var da vitterlig WarpX som begynte den krangelen der. Men nok om det.

Lenke til kommentar

Jepp, derfor jeg også var enig med deg. Men er ikke første gang DSG gjorde dette, heller.

Uansett, irriterer meg at jeg la igjen medisinen min på hybelen når jeg reiste hjem til foreldrene mine for helgen. :/

Lenke til kommentar

Jepp, derfor jeg også var enig med deg. Men er ikke første gang DSG gjorde dette, heller.

Vil nå si det er relativt normalt å få slike drøye kommentarer tilbake når man begynner med slik kverrulering, selv om det kanskje ikke stemmer. Og nå vet jeg ikke om du så den orginale posten til WarpX som han har redigert hvor han igjen slo tilbake og kalte meg en skam for menneskeheten...

Men nok om dette, poenget er at man skal oppføre seg i dagens samfunn om man eier huset selv eller leier. Man skal man vise respekt ovenfor naboer/huseiegere og følge de regler som hører til, eller hvertfall bruke fornuften.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Åh lol, bedrevitende...du kan ikke være seriøs, Samantha Fox.

Vil nå si det er relativt normalt å få slike drøye kommentarer tilbake når man begynner med slik kverrulering, selv om det kanskje ikke stemmer. Og nå vet jeg ikke om du så den orginale posten til WarpX som han har redigert hvor han igjen slo tilbake og kalte meg en skam for menneskeheten...

Ja det var jo en grunn til at jeg redigerte da, fant ut at det ble for drøyt. Typisk meg å fyre løs og redigere etterpå :innocent:

Det som fikk meg til å trigge helt i begynnelsen var dine ord med "heldige å få leie en flott leilighet i et etablert villastrøk" - så utrolig kvalmt å si. Samt "crappy leiligheter på crappy plasser", noe som for oss andre vil si "normale leiligheter på normale plasser". Det var noe så sickening Blærum-aktig over dette at jeg bare tente. Selve problemet med leietakerne du beskriver er jo greit nok, plagsomt med sånne urokråker.

Lenke til kommentar

Hvor få jenter jeg har i livet mitt, og hvor glad jeg blir når jeg snakker med ei spesiell! Hvorfor? Fordi hun ser på meg som knapt en venn og jeg forguder henne nesten!

Blæ jeg syter og klager!

at jeg kjenner meg igjen her :(

At jeg også kjenner meg igjen her :grumpy:

EDIT: Fiksa smiley

Endret av 900i
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...