Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Off topic er fjernet fra tråden. Ønsker man å ta en dypere diskusjon på årsaker til innvandring, eller å sette opp stråmenn, retoriske angrep osv osv har vi et fantastisk politikk og samfunnsforum *Peke ditover*

Har man noe å si til dette så finnes det en PM-knapp :).

Da kan vi irritere oss videre, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så jævla forbanna på de kuksugerne av no søstre jeg har! De har et helvettes nettforbruk, som resulterer i at jeg ikke får spilt BC2, noe jeg har gleda meg til å gjøre hele uka! Prøvd å kjøre xboxen på kun mobilt bredbånd, men neida! Det er for tregt til å levere bra online ytelse! Faens drittunger...

Lenke til kommentar

Blir så jævla forbanna på de kuksugerne av no søstre jeg har! De har et helvettes nettforbruk, som resulterer i at jeg ikke får spilt BC2, noe jeg har gleda meg til å gjøre hele uka! Prøvd å kjøre xboxen på kun mobilt bredbånd, men neida! Det er for tregt til å levere bra online ytelse! Faens drittunger...

Hvis det er nedlasting som er problemet er det jo bare snike seg innom rommet og sette en grense på nedlastingshastigheten dems. Er det passord på brukeren finnes det jo måter å komme seg rundt det og.

Lenke til kommentar

Hadde vært noe det! Ja, er nedlasting de driver med, og mye uploading av diverse piss. Tenkte å unplugge alle nettverkskabler som ikke går til rommet mitt etter at foreldra har lagt seg, bare litt redd jeg kan fucke opp noe med serveren, hvis det i det hele tatt er mulig?

Lenke til kommentar

Skjermkortet mitt vil ikkje takle BFBC2 på noko anna enn low :mad:

Blir nok innkjøp av 5850 etter konfirmasjonen.

Hvilket skjermkort har du?

Så vet jeg litt hvordan jeg ligger an selv.

Nvidia Geforce GT 230, trur det er omtrent som geoforce 9600/9800.

benchmark:

post-196150-1268519780,8926_thumb.png

Lenke til kommentar

Nja, jeg har 9800gt og jeg kjører Bad Company 2 på full pupp i 1680x1050.

:O hvilken prosessor har du da?

Ikke no stort. Amd dualcore 4400+ og 4gb ram. Alt uklokket, av en eller annen ukjent grunn kjører dette systemet alt på full pupp glatt, bortsett ifra GTA 4. Sært mtp at jeg ikke har oppgradert eller gjort noe på 2år.

Lenke til kommentar

Attituden til leieboerne...

Her er de heldige å få leie en flott leilighet i et etablert villastrøk, så ender vi opp med noen som bruker kjelleren til et studentsamfunn hvor de fester annenhver helg, og ellers i ukedagene så er det film på full guffe på surround. (Det er betongskille mellom etasjene...)

De har fått gjentatte påminnelser om at etter klokken 23 skal det være ro (noe de ble forbanna for nå ikveld og sa opp, han andre sa opp etter festen igår...) og de har hele tiden fått påminnelser om at de kun disponerer én parkeringsplass og at gjester ikke skal stå til hinder i gata (Noe oppgående mennesker bør forstå, men de sier ikke noe om på at gjestene parkerer på naboens tomt, slik at vi må gjøre dette)

Nå har det visst "koket over" for dem, siden de ikke for lov til å oppføre seg som barn, så nå har de sagt opp.

Heldigvis inget problem for oss å leie ut fordi vi alltid har et tonn av intresserte med tanke på beliggenhet, så det er litt morro at de nå skal ut på markedet hvor de kommer til crappy leiligheter på crappy plasser, til samme syke priser og samme regler. lol.

Var vel en blanding mellom irritasjon og glede dette kanskje. :hmm:

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Er det en plass jeg ikke ville leie, så er det i et villastrøk med masse overlegne, falske, kvalme, overfladiske og materialistiske folk.

:roll:

Å kunne holde avtaler, regler og bruke hodet er en fin ting.

Du hadde sikkert blitt kjempeglad om du kom kjørende inn i oppkjørselen din, og der står det en annen bil og blokker for garasjen slik at du må bruke unødvendig tid for å få dem til å flytte bilen (som i utgangspunktet ikke skulle stått der...)

OG så har vi de gangene når de parkerer på naboens tomt og vi sier ifra og får meldinger tilbake som "men de andre gjør det jo???". Da har man et problem oppi hodet sitt, det er kanskje fordi de eier den tomta. Å kunne tenke er en fin ting.

Men slike som deg som leier forstår kanskje ikke slikt, er vel kanskje derfor du leier også. Tok du den?

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Men slike som deg som leier forstår kanskje ikke slikt, er vel kanskje derfor du leier også. Tok du den?

Du vet ingenting om jeg leier eller ikke, og ut fra denne setningen er det tydelig at min forrige post stemte ganske bra.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...