Mannen med ljåen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Knark blir du tilbudt utenfor Oslo S også. Drittsekkene er over alt. Ille at de selger til de avhengige, men verre er at de går etter friske, velkledde folk. Tydelig at de prøver å rekruttere også. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 jævla tullingene som later som de er fra blizzard hele tiden og som da sender meg mail annhverdag om at konton min er under etterforsking for noe greier... Åh, ja.. tell me about it Man skulle faktisk tro at de hadde gitt opp nå som Blizzard og spillerne selv advarer om nettopp slike mails. Man må jo ha gele til hjerne om man faktisk tror på dem. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dessverre så er det mange som går fem på. Så det er absolutt ett marked for det ennå. Jeg irriterer meg over at jeg er tom for ost og skinke til frokosten. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 De har faen meg blokkert diskusjon.no på jobben nå. Ka faen?!?!?!?! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Mafia Wars. Et spill der man kan betale seg opp i levlene og som bare består av braindead klikking. Herregud for noe SØPPEL! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 jævla tullingene som later som de er fra blizzard hele tiden og som da sender meg mail annhverdag om at konton min er under etterforsking for noe greier... Åh, ja.. tell me about it Man skulle faktisk tro at de hadde gitt opp nå som Blizzard og spillerne selv advarer om nettopp slike mails. Man må jo ha gele til hjerne om man faktisk tror på dem. Jeg har også begynt å få slike nå, og jeg har ikke spilt WoW på ca. et år. Jeg får _aldri_ spam ellers, så lurer på hvilken wow-side det er som har lekket mailadressen min. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 jævla tullingene som later som de er fra blizzard hele tiden og som da sender meg mail annhverdag om at konton min er under etterforsking for noe greier... Åh, ja.. tell me about it Man skulle faktisk tro at de hadde gitt opp nå som Blizzard og spillerne selv advarer om nettopp slike mails. Man må jo ha gele til hjerne om man faktisk tror på dem. Jeg har også begynt å få slike nå, og jeg har ikke spilt WoW på ca. et år. Jeg får _aldri_ spam ellers, så lurer på hvilken wow-side det er som har lekket mailadressen min. mulig noen som har stjålet de fra blizzard. for tviler på de lekker de med vilje. fikk enda en i dag... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det irriterer meg grenseløst at jeg noen sinne møtte han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 niggers. tenker ikke på vanlige negre som oppfører seg bra, men niggere som går rundt og oppfører seg som om de er med i en gjeng og skal være jævlig tøffe. pakkiser og hvite folk som gjør det samme er også teit. hvite gutter som går i klær som er XXXXLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL+++ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en forhåndsdømmende jævel, hvis jeg møter enn innvandrer så liker jeg ikke vedkommende før jeg eventuelt har blitt kjent med vedkommende. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jesus tap-dancing christ!!! Skal på bursdagsfest i kveld som jeg har gledet meg til i lang tid, plutselig får jeg høre at to av eksene mine skal dit også. Begge blir helt på styr i fylla og skal diskutere alt faenskap mellom himmel og jord med meg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en forhåndsdømmende jævel this shit Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en forhåndsdømmende jævel this shit Må si meg enig der. Stemple seg selv som fordømmende person og ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Den stasjonære maskinen min får meg omtrent til å rive meg i håret av raseri. Begynte å kødde noe jævlig i går kveld og kødder fremdeles. Har bytta ram-brikker og tilbakestilt bios til default, men den krangler enda. Heldigvis har jeg en laptop ved siden av, så jeg kan fremdeles høre musikk og surfe på nettet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en forhåndsdømmende jævel this shit Må si meg enig der. Stemple seg selv som fordømmende person og ikke gjøre noe med det. Helt enig. Det er takket være slike folk (og USA) at det er krig i verden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skulle gjerne gjort noe med det. Men så mye jævelskap som mange av innvandrerene gjør, ja da forblir det slik (Merk mange, ikke alle) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Bare fordi noen av utlendingene oppfører seg som råtne kålhoder betyr ikke det at man kan dømme et helt folk på det grunnlaget. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Men man gjør det alikevel. I hvertfall jeg og tydeligvis noen flere her... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en forhåndsdømmende jævel this shit Tja, det stemmer jo som regel da. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skulle gjerne gjort noe med det. Men så mye jævelskap som mange av innvandrerene gjør, ja da forblir det slik (Merk mange, ikke alle) QFT. Tror jævlene outnumbers de "snille" med 3 to 1 etter min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg