Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

feministiske (kanskje ikke feministiske men guttefientelige) grupper på facebook, PISSING ME OFF LIKE HELL...

gutter er dummere enn jenter fordi.....

jenter er myeeee bedre enn gutter

Det kvinnelige mindreverdighetskomplekset. Bare la de holde på. Det er en måte de knytter bånd og blir kjent på, samtidig som det lar de føle seg bedre. Patetisk, men hva skal man gjøre.

Lenke til kommentar

feministiske (kanskje ikke feministiske men guttefientelige) grupper på facebook, PISSING ME OFF LIKE HELL...

gutter er dummere enn jenter fordi.....

jenter er myeeee bedre enn gutter

Det kvinnelige mindreverdighetskomplekset. Bare la de holde på. Det er en måte de knytter bånd og blir kjent på, samtidig som det lar de føle seg bedre. Patetisk, men hva skal man gjøre.

klage over det her/burne dem i gruppene

Lenke til kommentar

Frdlr, hvorfor bruker du bakepapir i det hele tatt til frossenpizza? Den blir mye sprøere og bedre hvis du bare steker på rist, uten papir.

Jeg gjorde det enkelt i dag, kjøpte en dobbel bacon cheese burger til middag. Er mett til langt ut på dagen i morra. :D

Smaksløkene mine har så altfor mange ganger blitt besudlet av røyksmaken som oppstår når ostebiter og smuler fra forrige pizzasteking (uten bakepapir) ligger og brenner i bunnen av ovnen. I tillegg er det mye artigere å skjære pizzaen uten at zillioner av smuler blir spredd oppå ovnen, under risten.

Pizzaen blir for øvrig ikke bedre uten bakepapir i mine øyne, selv om ovnen er renset. Jeg bruker viften i ovnen når jeg steker, så den blir minst like sprø og god.

Uansett, den feite burgeren jeg nøt istedenfor holder meg nok mett en god stund nå!

Lenke til kommentar

Folk som har smurt seg niste med skiver med makrell i tomat som pålegg og spiser dem på forelesning. Spesielt hvis de ikke fullfører, og legger skiven sin i nærheten av meg til timen er over.

Makrell i tomat skal nytes uten andres tilstedeværelse, helst i et lydtett rom.

Endret av Monkybone
Lenke til kommentar

Hvis man skal forby en av delene, så må det være jihad-hetta.

Caps er elevens valg å gå med, ikke noe faren tvinger dem til å gå med.

Dessas "burkor" eller "jihad-hettor" kan också ha varit ett självmedvetet val ifrån kvinnornas sida.

Personligen ser jag hellre att invandrare som inte klarar att anpassa sig efter värdlandets kultur utvisas. Naturligtvis ingår vanlig icke-religös eller kristna kläder i en fullintegrerad invandrares klädesgardrob.

Ge dem två alternativ: Ta av burkan eller dra åt helvete.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke grunnen til å tvinge elevene til å ta av seg hodeplaggene inne. Snakker man "skikk og bruk" her? Hvem tar skade av at eleven foretrekker å beholde lua på?

Nei nei gutt, dette må bli slutt

ikke storme inn i stua

uten å ta av seg lua

Glemte du deg rent? Det var ikke pent.

Folk som henger seg opp i at lua er på er idioter.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...