Sinna'gurk Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Feminister generelt... det og Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 feministiske (kanskje ikke feministiske men guttefientelige) grupper på facebook, PISSING ME OFF LIKE HELL... gutter er dummere enn jenter fordi..... jenter er myeeee bedre enn gutter Det kvinnelige mindreverdighetskomplekset. Bare la de holde på. Det er en måte de knytter bånd og blir kjent på, samtidig som det lar de føle seg bedre. Patetisk, men hva skal man gjøre. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 feministiske (kanskje ikke feministiske men guttefientelige) grupper på facebook, PISSING ME OFF LIKE HELL... gutter er dummere enn jenter fordi..... jenter er myeeee bedre enn gutter Det kvinnelige mindreverdighetskomplekset. Bare la de holde på. Det er en måte de knytter bånd og blir kjent på, samtidig som det lar de føle seg bedre. Patetisk, men hva skal man gjøre. klage over det her/burne dem i gruppene Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Eller jage dem tilbake til kjøkkenet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 klage over det her/burne dem i gruppene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684&hl=kvinnelogikk&st=0 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Frdlr, hvorfor bruker du bakepapir i det hele tatt til frossenpizza? Den blir mye sprøere og bedre hvis du bare steker på rist, uten papir. Jeg gjorde det enkelt i dag, kjøpte en dobbel bacon cheese burger til middag. Er mett til langt ut på dagen i morra. Smaksløkene mine har så altfor mange ganger blitt besudlet av røyksmaken som oppstår når ostebiter og smuler fra forrige pizzasteking (uten bakepapir) ligger og brenner i bunnen av ovnen. I tillegg er det mye artigere å skjære pizzaen uten at zillioner av smuler blir spredd oppå ovnen, under risten. Pizzaen blir for øvrig ikke bedre uten bakepapir i mine øyne, selv om ovnen er renset. Jeg bruker viften i ovnen når jeg steker, så den blir minst like sprø og god. Uansett, den feite burgeren jeg nøt istedenfor holder meg nok mett en god stund nå! Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Folk som har smurt seg niste med skiver med makrell i tomat som pålegg og spiser dem på forelesning. Spesielt hvis de ikke fullfører, og legger skiven sin i nærheten av meg til timen er over. Makrell i tomat skal nytes uten andres tilstedeværelse, helst i et lydtett rom. Endret 12. mars 2010 av Monkybone Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lol, samme med salamispisere på bussen, spesielt når de sitter i setet bak eller foran. Stinker overalt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Leverpostei er vel verst der. Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Kjeltringer som ber deg identifisere tyvegods på bussen er heller ikke spesielt bekvemmelig. Endret 12. mars 2010 av Monkybone Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 jævla tullingene som later som de er fra blizzard hele tiden og som da sender meg mail annhverdag om at konton min er under etterforsking for noe greier... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg er lei av reklamen for Wagner, den italienske pizzagreia. Og den snørrhovne bimboen som sier "Seriøst!". DØØØØØ!!! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=591711 Jævla idiotisk. WAR FRP! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Eplepartiet! Eplepartiet! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis man skal forby en av delene, så må det være jihad-hetta. Caps er elevens valg å gå med, ikke noe faren tvinger dem til å gå med. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis man skal forby en av delene, så må det være jihad-hetta. Caps er elevens valg å gå med, ikke noe faren tvinger dem til å gå med. Dessas "burkor" eller "jihad-hettor" kan också ha varit ett självmedvetet val ifrån kvinnornas sida. Personligen ser jag hellre att invandrare som inte klarar att anpassa sig efter värdlandets kultur utvisas. Naturligtvis ingår vanlig icke-religös eller kristna kläder i en fullintegrerad invandrares klädesgardrob. Ge dem två alternativ: Ta av burkan eller dra åt helvete. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg vil i skibakken, men ingen andre gidder eller har "råd". Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg ser ikke grunnen til å tvinge elevene til å ta av seg hodeplaggene inne. Snakker man "skikk og bruk" her? Hvem tar skade av at eleven foretrekker å beholde lua på? Nei nei gutt, dette må bli slutt ikke storme inn i stua uten å ta av seg lua Glemte du deg rent? Det var ikke pent. Folk som henger seg opp i at lua er på er idioter. Endret 12. mars 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ting som irriterer meg. At jeg kom hjem fra barcelona i dag. At det er dritkladt her i forhold til Barcelona At hvergang jeg gikk på hovedgaten der ble tilbudt knark. Jeg ser da ikke ut som en stoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg