Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, det er ikke lov for lærere å gi f.eks 4+ som karakter og sånt lenger.

Det må være rene karakterer.

Nå må lærerne i stedet for 4+ skrive:

4

(En sterk 4)

Hva faen er greia? Det er jo akuratt det samme. :ermm:

Og det er jo jævlig greit å vite om man ligger å vipper opp eller ned, så la nå lærerne skrive 4+ for svarte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

ellers så kan vi slå skikkelig til med bare 3 karakterer; Noob, pro, 1337. Sånn for å være skikkelig kule.

Lenke til kommentar

Brettet dasspapiret slik som jeg har gjort før. Men FØR brukte jeg jo kvalitetspapir. Gikk over grunnet økonomiske problemer.

Men siden dette var ett billig papir så holdt ikke brett standaren min.

Tok selvsagt lærdom av dette MEN det irriterte meg noe grenseløst der å da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

dasspapirgutten, hvilken linje går du, hard du gått eller skal gå? eventuelt hvilken jobb jobb?

Lenke til kommentar

Det svartens bakepapiret presterte å begynne å brenne i ovnen nå nettopp når jeg skulle steke ferdigpizza, så nå tør jeg faen ikke å røre ovnen og tvinges derfor til å gå ned på gatekjøkkenet og kjøpe meg mat.

edit: Er det dette som kalles et luksusproblem? Bacon-/cheeseburger m. pommes frittes > Grandiosa.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

^ haha, skjedde det samme med meg i mat og helsetimen for noen uker siden. Lagde hjemmelaget pizza, og bakepapiret kom borti elementene som er på "taket" inni der. Mulig jeg bevarte roen litt for bra.. tok den rolig ut, gikk rolig mot vasken og tok en liten stråle... ville ikke ødelegge pizzaen :wee: fikk nå slukket flammene, da. :p

Lenke til kommentar

Frdlr, hvorfor bruker du bakepapir i det hele tatt til frossenpizza? Den blir mye sprøere og bedre hvis du bare steker på rist, uten papir.

Jeg gjorde det enkelt i dag, kjøpte en dobbel bacon cheese burger til middag. Er mett til langt ut på dagen i morra. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...