Kaospike Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Relgion generelt er irriterende syntes jeg, spesielt han gamle mannen som stadig labber rundt på skolen eller butikken rett ved skolen å begynner å skal jabbe om hvor bra den relgionen er osv.Relgion er bare vissvass etter min mening, "gud skal komme ned å drepe de som prøver å ødelegge jorden", *kremt* i de 10 bud står det "man skal ikke drepe" så skal gud selv komme å synde? Enten begynner han gamle mannen å surre, eller så er reglion noe syke greier. Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'. 8408350[/snapback] Agh, så irriterende det er! Folk kan få tro på hva de vil for min del, men jeg er virkelig ikke interessert i å få alt dyttet opp i ansiktet. "Unnskyld, er dere satanister? Har dere lyst til å høre om Jesus?" ...det er nesten så det er morsomt. Kan ikke folk snart skjønne at om man er interessert i en religion, så oppsøker man den selv? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Med så mye reklame og spam vi har lært oss å ignorere i hverdagen, vil jeg tørre å påstå at religionene er ganske beskjedne i markedsføringen. Det som virkelig irriterer meg (i samme kategori) er folk som plutselig er veldig god kompis, helt til de skal prakke på deg produkter eller medlemskap i en eller annen pyramide-greie. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) vent til du får deg barn selv håper seriøst ikke at folk tenker sånn "nei faen barnet vårt er så jævlig skrikete, gidder faen ikke ha han på flyet, møkkababy" men man kan jo alltid spørre en person om hun/han gidder å passe på babyen å 8408041[/snapback] Har barn selv og ville tatt med en baby på en 15 timers flytur. Ikke på grunn av hva andre måtte synest om evt skriking, men av hensyn til barnet. OT: Tror det har blitt nevnt før, men gamle damer som bruker evigheter på å betale varene sine er jo rimelig plagsomt.. Endret 17. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Folk som går med solbriller inne! Nei, det er ikke så lyst her, og nei, du ser ikke kul ut. Dette gjelder særlig de som akkurat har oppdaget solbrillen og har funnet ut de ser ganske bra ut med de. Endret 17. april 2007 av stakan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Folk som går med solbriller inne! Nei, det er ikke så lyst her, og nei, du ser ikke kul ut.Dette gjelder særlig de som akkurat har oppdaget solbrillen og har funnet ut de ser ganske bra ut med de. 8409021[/snapback] SÅ ENIG. Verste jeg så var en kar på et utested på lørdag som hadde de på inne. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haha. På et utested ja. Sikker på han ikke hadde stokk eller hund? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Folk som går med solbriller inne! Nei, det er ikke så lyst her, og nei, du ser ikke kul ut.Dette gjelder særlig de som akkurat har oppdaget solbrillen og har funnet ut de ser ganske bra ut med de. 8409021[/snapback] Er faktisk folk som må gå med de i enkelte butikker. Inkludert meg. Jeg kan ikke gå inne i matbutikkene her uten at det svir i øyene mine pga. lyset de bruker. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det gjelder nok fåtallet av de jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'. 8408350[/snapback] Jaja, jeg har aldri møtt noen som har vært så aggressive og misjonerende som ateister jeg da Har aldri følt at jeg blir påtvunget noe av kristne, men oftere av de som skal gi meg 1000 grunner til at religiøse er idioter. On topic: Å gå hjem fra jobb, komme inn døren hjemme og innse at man har glemt strømkabelen til laptopen igjen på jobben =/ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haha. På et utested ja. Sikker på han ikke hadde stokk eller hund? 8410130[/snapback] Nei, han danset og prøvde seg på alle jentene i lokalet, trodde han var tha shit. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 OT: Tror det har blitt nevnt før, men gamle damer som bruker evigheter på å betale varene sine er jo rimelig plagsomt.. 8408775[/snapback] Irriterer meg også det der. Står en gammel dame foran meg som har halve butikken i handlevogna mens jeg står rett bak og bare skal ha meg et skolebrød eller noe. Etterpå bruker hun hele dagen på å stå oh holde på med kortet sitt. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 har kommet sånne cashguard drittmaskiner hvor man må putte på myntene 1 og 1. Noen folk er så senile at de i kasse må gå rundt å putte myntene nedi for dem.. Er litt irriterende når man bare skal ha en iste eller no i friminuttet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SÅ ENIG. Verste jeg så var en kar på et utested på lørdag som hadde de på inne. 8410086[/snapback] Er faktisk blitt nødt til å gå med solbriller på byn for å komme inn på utestedene. Merkelig det der, med engang de ikke kan se mine øyne så har jeg aldri problemer med å komme inn noen stedet. Men så er dørvaktene i Bergen Auto-mensebleier og! Må ta dem av med engang jeg er innenfor døren though, ellers ser jeg ikke en drit. Putter dem i jakken og henger jakken fra meg. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'. 8408350[/snapback] Jaja, jeg har aldri møtt noen som har vært så aggressive og misjonerende som ateister jeg da Har aldri følt at jeg blir påtvunget noe av kristne, men oftere av de som skal gi meg 1000 grunner til at religiøse er idioter. 8410149[/snapback] Jeg sier bare hva jeg syntes om relgion, jeg sier ikke relgiøse er idioter, jeg irriterer meg bare over de som skal presse det på meg, typisk jehovas vitner osv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Folk som går med solbriller inne! Nei, det er ikke så lyst her, og nei, du ser ikke kul ut.Dette gjelder særlig de som akkurat har oppdaget solbrillen og har funnet ut de ser ganske bra ut med de. 8409021[/snapback] Det samme synes jeg gjelder caps på vinteren når himmelen er grå som bare det. Og lue om sommeren, når det allerede koker fra før. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Caps har ikke vært for å skygge øynene fra solen siden produktet ble lansert. Det er mote, akkurat som gutter med svettebånd om dagen eller jenter med et belte rundt livet som ikke er festet til buksen. Solbriller inne, derimot, er noen hakk tåpeligere fordi man går rundt i mørket. Kanskje like greit, så ser du ikke folk som peker og ler. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Caps har ikke vært for å skygge øynene fra solen siden produktet ble lansert. Det er mote, akkurat som gutter med svettebånd om dagen eller jenter med et belte rundt livet som ikke er festet til buksen. Solbriller inne, derimot, er noen hakk tåpeligere fordi man går rundt i mørket. Kanskje like greit, så ser du ikke folk som peker og ler. 8410869[/snapback] Du har levd lenge nok til å uttale deg Har du sett en møteløve som går med caps på vinteren, når det blåser og er kaldt (Skydekke). Neppe. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En annen slik idiotisk ting er de som går med lue innendørs på treningsstudio. Å finne slike er absolutt ikke sjeldent. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor er det idiotisk? Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor er det idiotisk? 8410898[/snapback] Fordi at på treningsstudio trener man. Folk trener og utvikler varme. Grunnen til at vi svetter for eksempel er at kroppen skal kjøle seg ned. Dersom kroppstemperaturen er over det normale (eller under for den saks skyld) fungerer ikke kroppen optimalt og derfor er det dumt å ha på seg en lue for å sørge for at kroppen ikke klarer å kjøle seg ned. Det vil evt. føre til at man svetter mer - noe som gjør at det ser dumt ut, man stinker mer og kroppen blir dehydrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg