Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er grenseløst irriterende å forsøke å kjøre lovlig på en vei der det er strødd med fotobokser, og myndighetene ikke har satt opp et fartsgrenseskilt på flere mil.

Hvis jeg skal holde fartsgrensen, kan man vel forlange at de opplyser om hva fartsgrensen faktisk ER! :grumpy:

Hvordan besto du teoriprøva til bil, haha. I norge har vi to faste fartsgrenser. 50km/t og 80km/t. Om det ikke er skilta hver etellerannetkilometer så er en av disse farta å gå for. Da lærte du noe nytt i dag også.

Lenke til kommentar

Det er grenseløst irriterende å forsøke å kjøre lovlig på en vei der det er strødd med fotobokser, og myndighetene ikke har satt opp et fartsgrenseskilt på flere mil.

Hvis jeg skal holde fartsgrensen, kan man vel forlange at de opplyser om hva fartsgrensen faktisk ER! :grumpy:

Så må man jo bare gjette hva fartsgrensen er, men hvis man velger å være på den sikre siden, er bilene bak aldri enige...

Hadde Statan satt opp halvparten så mange fartsgrenseskilt som fotobokser, hadde man sluppet å lure på fartsgrensene.

+1!

Skien-området er ekstra ille!

Lenke til kommentar

Hvordan besto du teoriprøva til bil, haha. I norge har vi to faste fartsgrenser. 50km/t og 80km/t. Om det ikke er skilta hver etellerannetkilometer så er en av disse farta å gå for. Da lærte du noe nytt i dag også.

Er jo noen ganger det står ett fartskillt på de 5 mila, så kan man jo misse det.

Lenke til kommentar
Om det ikke er skilta hver etellerannetkilometer så er en av disse farta å gå for. Da lærte du noe nytt i dag også.

Hvis du tror at du kan ha oversett ett skilt, er svaret altså å kjøre ettellerannet antall kilometer i søtti, og hvis man ikke får øye på et skilt, kan man klemme gassen opp i åtti?

Jeg kunne tatt sjansen på det der om det ikke var for alle fotoboksene.

Jeg kjører en strekning med vekselvis 80- og 70-grense.

Det er lett å begynne å lure på hva grensa var nå igjen. Særlig når man nærmer seg en fotoboks.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
(22:01) Kris™:

*aha

*Da funke den vel ikke?

(22:01) *****:

*koffer ikke=

*-?

(22:01) Kris™:

*Æ vet vel ikke ?

(22:02) *****:

*JO d vet du!

(22:02) Kris™:

*Nei

Herregud noe så irriterende.. Folk som har problemer med PC'en forventer jeg vet ALT, og blir sure når jeg ikke vet det, for da gidder jeg visst ikke å hjelpe dem?

JEG ER IKKE GUD, JEG VET IKKE ALT FOR FAEN!

Hmm jeg har ett større problem at folk tror de kan gi meg en maskin å fikse men så vet de ikke hva de har problemer med, pleier bare spørre "Hva skal jeg liksom fikse da?" og får svar "Jeg vet vel ikke jeg"... utrolig irriterende.

Hvordan var det et større problem? Så ganske så likt ut spør du meg.

Spørsmål som "Hvorfor funker ikke Spotify?" irriterer.. Jeg må vite HVA med spotfiy som ikke fungerer?

Får du ikke logget inn? Får du ikke søkt? Får du feilmelding? INFO!!!

Lenke til kommentar

Foreslår du leser denne tråden ang. fartsgrenser.

Ifølge The Avatar kan du ikke være trygg på at du kjører i en 80-sone bare fordi du ikke har sett et skilt på lenge.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212137&st=0&gopid=15353896entry15353896

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Joda, men dessverre er det lettere sagt enn gjort. De har vært sammen en god stund, så slo de opp og hun ene (Linn) flytta til Florø der hun andre (Leni) bor... og nå er det så opp og ned med de to for tida. Her om dagen var Linn så glad fordi de hadde hatt det så koselig sammen kvelden før, og nå er hun helt knust fordi Leni oppførte seg direkte kaldt mot henne, og det er ikke greit for meg heller, for da føler jeg av en eller annen grunn at det er litt av ansvaret mitt å ordne opp mellom dem. Det har liksom alltid vært sånn før...og på toppen blir jeg alltid så lei meg når jeg hører om det. Derfor er det også litt vanskelig å ikke ta parti.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...