Nostalgisk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg skjønner ikke folk som bruker tiden sin på å trolle på et nettforum. Noen er nesten litt underholdende, men samtidig irriterende siden trådene blir ødelagte. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jenter uten klasse irriterer meg. Klasse uten jenter er verre Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nextgentel ja. Jeg logges av uten varsel gjerne flere ganger om dagen og må trekke ut strømmen fra modemet og (vanligvis) la den være avkoplet flere minutter. Da virker alt helt normalt igjen. . . frem til neste gang. Svært plagsomt i onlinespill to say the least Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Åssen kan du mene at et sånt forslag er bra? Når folk har mer, så bruker de mer. Hvis du vil at noen skal slutte med noe, så gir du de ikke mer av det. Tvinger du noen som røyker 10 om dagen fordi det er det en 10-pakning inneholder til å kjøpe 20-pakninger, så vil de også røyke mer fordi de kan. Så du tror folk hadde røyka mindre om det kun var lov å selge tipakninger med sigaretter? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vi Skal liksom skrive eit kåseri i heimelekse. Eg har hørt to kåseri i heile mitt liv, og har ikkje peiling på korleis, kor lenge, eller emne. Hipp hurra. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kort sikt? Nei. Lang sikt? Ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg irriterer meg over folk på skolen som skal ta på hvert eneste eple før de finner et de er fornøyd med. Det gjelder forresten all slags frukt. Endret 11. mars 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det är därför man tvättar äpplena innan man äter dem. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Folk som bruker lommetørkle og mener det fritar dem fra å vaske hendene etter de snyter seg. Jeg vil gjerne se de ta opp lommetørklet, tørke opp litt maling for så brette det sammen og putte det i lomma. Deretter å ta det opp og tørke opp litt mer maling, brette det sammen om putte det i lomma fremdeles uten å få maling på fingrene. Klarer de det blir jeg mildt sagt imponert Tenk over at disse folkene har gjerne tatt på frukten før deg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kroppen har godt av litt basselusker innimellom Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Joda, men ekkelt er det uansett. Ikke rart influensa sprer seg lett Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hele "Pick of Destiny" albumet til Tenacious D på spotify har blitt cleanifisert.Fuck i helvete jeg ble irritert da jeg hørte det nå.edit: Hva er tingen med at all teksten min trykker seg sammen selv om jeg setter dem fra hverandre?. Endret 11. mars 2010 av Thakiti Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Sensur av musikk er det verste. La nylig merke til at linjen i Bohemian Rhapsody, "little high, little low", er sensurert. Ja, du leste riktig; "little high" Fanden. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg har nettop lastet ned 800 sanger (lovlig). Hvordan i fandens tippoldemor skal jeg få hørt gjennom alt? Endret 11. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (22:01) Kris™: *aha *Da funke den vel ikke? (22:01) *****: *koffer ikke= *-? (22:01) Kris™: *Æ vet vel ikke ? (22:02) *****: *JO d vet du! (22:02) Kris™: *Nei Herregud noe så irriterende.. Folk som har problemer med PC'en forventer jeg vet ALT, og blir sure når jeg ikke vet det, for da gidder jeg visst ikke å hjelpe dem? JEG ER IKKE GUD, JEG VET IKKE ALT FOR FAEN! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er grenseløst irriterende å forsøke å kjøre lovlig på en vei der det er strødd med fotobokser, og myndighetene ikke har satt opp et fartsgrenseskilt på flere mil. Hvis jeg skal holde fartsgrensen, kan man vel forlange at de opplyser om hva fartsgrensen faktisk ER! Så må man jo bare gjette hva fartsgrensen er, men hvis man velger å være på den sikre siden, er bilene bak aldri enige... Hadde Statan satt opp halvparten så mange fartsgrenseskilt som fotobokser, hadde man sluppet å lure på fartsgrensene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den teite Toyotasangen > : ( "Grande Punto"......høres ut som "ditt jævla r***høl" på spansk lol Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (22:01) Kris™: *aha *Da funke den vel ikke? (22:01) *****: *koffer ikke= *-? (22:01) Kris™: *Æ vet vel ikke ? (22:02) *****: *JO d vet du! (22:02) Kris™: *Nei Herregud noe så irriterende.. Folk som har problemer med PC'en forventer jeg vet ALT, og blir sure når jeg ikke vet det, for da gidder jeg visst ikke å hjelpe dem? JEG ER IKKE GUD, JEG VET IKKE ALT FOR FAEN! Hmm jeg har ett større problem at folk tror de kan gi meg en maskin å fikse men så vet de ikke hva de har problemer med, pleier bare spørre "Hva skal jeg liksom fikse da?" og får svar "Jeg vet vel ikke jeg"... utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg HATER at det finnes så mange USB-plugger. Hvorfor kan ikke NOKIA-telefonen min ha samme plugg som digitalkameraet, mp3-spilleren og den eksterne miniharddisken? Jeg ønsker å ta backup av harddisken min og reinstallere operativsystemet på laptopen min... Men den eneste kabelen jeg finner som likner er, en NOKIA-kabel, som NESTEN passer. Du som har lastet ned så mange sanger; Bruker du NRK Urørt sin PodCast? Jeg også. Hvorfor tror du at du må høre på alle? Sett den på Shuffle, og trykk Skip hver gang du hører noe du ikke liker. Endret 12. mars 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg