Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite at min far har "funnet" meg på forumet... det kunne han virkelig holdt for seg selv, jeg har ingen interesse av å vite at han er inne "spionerer" på meg. Virkelig respektløst.

Så nå får jeg bare begynne å slette alt av innlegg, bytte navn og/eller skaffe meg en ny konto om jeg får lov til det.

Morro :D

Du får ikke åpne ny konto bare fordi du er redd for faren din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som alltid spør om man har grunnlag for påstander man kommer med, når man bare snakker generelt, som venner!

Hva faen?

Det skal liksom være artig å snakke med venner, ikke så faens jævlig saklig dritt.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Fikk nettopp vite at min far har "funnet" meg på forumet... det kunne han virkelig holdt for seg selv, jeg har ingen interesse av å vite at han er inne "spionerer" på meg. Virkelig respektløst.

Så nå får jeg bare begynne å slette alt av innlegg, bytte navn og/eller skaffe meg en ny konto om jeg får lov til det.

Morro :D

Du får ikke åpne ny konto bare fordi du er redd for faren din.

Jo, han får faktisk mest sannsynlig det.

Går tross alt på VGS og hadde håpet at folk hadde kommet seg over ungdomsskolealderen. Men men!

Jeg var i militæret med en gjeng som MÅTTE se det. sørga for ikke å være inne på hovedvakta når det gikk, stort sett. Makan til møkka-tv, herregud.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...